2010年5月11日 星期二

希望可以介到啦!

今日叫左個工人揸左D手指水係張sofa到之後, 滕滕真係咬少左喇, 不過始終有時都係唔記得咁就咬左落去!


希望揸多一兩日, 滕滕就可以介到咬sofa 啦, 因為我今日都試過下d手指水, 真係都苦架!


滕滕一歲嗰日比d死人蚊咬到隻腳豬頭咁, 而家都仲有d印係到呀!


無論對住個工人、我、老公、婆婆 & 公公, 佢都成日指住隻腳話比我地知佢好痕, 比嘢咬!


一日講成九十幾次, 究竟係佢唔記得同我地講過吖, 定係佢怕我地唔記得佢比嘢咬呢?


隻腳都仲有少少印, 滕滕耐唔耐都有抓下, 唔通仲未好番?



2 則留言:

  1. 一定得架
    [版主回覆05/12/2010 10:32:00]應該差唔多好番喇!

    回覆刪除
  2. 隻腳仔痕係好辛苦呀! 幫佢抓吓啦!
    佢隻腳仔真係好肥呀!
    [版主回覆05/13/2010 09:44:00]我知佢之前好痕架, 瞓都瞓唔到, 不過而家好番好多喇!
    佢而家成日指住隻腳, 只不過係想話比人知, 佢嗰到比嘢咬, 好痕, 係到咋嗲之嘛!
    佢嗰隻, 係一隻豬腳嚟架  !

    回覆刪除