2010年5月12日 星期三

好長呀~

滕滕d頭髮真係好長呀!



個工人同我講, 話洗完頭, 滕滕d頭髮好難乾, 要吹頭呀,所以尋晚放左工番嚟就同佢...............


剪得都ok吖!



不過個工人唔知仲咩無啦啦同滕滕洗完頭, 就整左呢個look出嚟嚇人!


笑到我死!!!   .......請問想點呀, wahahahaaaaa..........



4 則留言:

  1. 她型喎,不過佢個樣好不滿
    [版主回覆05/13/2010 10:54:00]佢個樣直頭係衰啦  !!!

    回覆刪除
  2. 不如試下all back吖
    [版主回覆05/13/2010 14:12:00] 唔知得唔得喎!!!

    回覆刪除
  3. 剪得幾好wor~
    個工人想滕滕做撤那人ar?
    [版主回覆05/14/2010 12:21:00]可以再好D, 如果滕滕唔係成日郁的話!
     

    回覆刪除
  4. 最新的髮型呀!
    [版主回覆05/14/2010 12:21:00]係痴線髮型囉  !

    回覆刪除