http://www.youtube.com/watch?v=FgoPISrXfdI
滕滕d頭髮真係好長呀!
個工人同我講, 話洗完頭, 滕滕d頭髮好難乾, 要吹頭呀,所以尋晚放左工番嚟就同佢...............
剪得都ok吖!
不過個工人唔知仲咩無啦啦同滕滕洗完頭, 就整左呢個look出嚟嚇人!
笑到我死!!! .......請問想點呀, wahahahaaaaa..........
她型喎,不過佢個樣好不滿[版主回覆05/13/2010 10:54:00]佢個樣直頭係衰啦 !!!
不如試下all back吖[版主回覆05/13/2010 14:12:00] 唔知得唔得喎!!!
剪得幾好wor~ 個工人想滕滕做撤那人ar?[版主回覆05/14/2010 12:21:00]可以再好D, 如果滕滕唔係成日郁的話!
最新的髮型呀![版主回覆05/14/2010 12:21:00]係痴線髮型囉 !
她型喎,不過佢個樣好不滿
回覆刪除[版主回覆05/13/2010 10:54:00]佢個樣直頭係衰啦 !!!
不如試下all back吖
回覆刪除[版主回覆05/13/2010 14:12:00] 唔知得唔得喎!!!
剪得幾好wor~
回覆刪除個工人想滕滕做撤那人ar?
[版主回覆05/14/2010 12:21:00]可以再好D, 如果滕滕唔係成日郁的話!
最新的髮型呀!
回覆刪除[版主回覆05/14/2010 12:21:00]係痴線髮型囉 !