2010年5月19日 星期三

上得好!

今日係第一堂嘅photoshop, 原本好眼瞓嘅我一去到就醒晒, 因為亞sir 個口好嗅! 我遲左5分鐘先到, 因為塞車, 所以得番最前面一個位(我以為), 所以都冇睇到就即刻坐抵, 不過一坐抵我就發現lai 嘢, 亞sir 個口真係堅嗅!!!  好彩係頭個半個鐘迫住索亞sir 個嗅口, 不過之後都冇喇! 到左十點半, 有人入嚟, 原來仲未斉人, 有人遲過我喎!

 

今日上呢個course, 都冇悶場, 又冇恰眼瞓, 因為呢個亞sir 都ok, 而且耐唔耐就比我地試下, 所以成大半day, 好似好快咁就過左喇!

 

除左學到我想學嘅嘢之外, 仲有一 D extra 嘅嘢係有所得架, 就係我問一d 晒想嘅問題, 同埋一d 關於 hard disc 嘅嘢, 亞sir 一一都答晒, 滿足晒我嘅疑問! 好爽, 爽晒!

 

另外一樣好筍嘅, 就係亞sir 醒左間晒相嘅工場比我地, 佢話晒大相好平! 而呢樣就真係冇得彈喇, 因為上次係影樓影嘅, 我正想出去晒番張 30 x 30, 換左而家張結婚相!!!

 

今次呢個course, 500蚊真係值!!!!!!!!!!!!!!

5 則留言:

  1. 咁正!個 course 响邊樹報架?
    many thanks !
    [版主回覆05/20/2010 16:20:00]我係工聯會報架, 係速成班, 只係上兩堂架咋, 不過就要請假囉, 因為係由0930-1630!
     
    因為唔係速成班嗰d, 要上成12堂, 1個星期1堂! 你都知啦, 我地而家d時間唔同以前呀, 而家要速戰速決!

    回覆刪除
  2. 上次聽你話報名, 今日咁快就上堂喇! 果然快手喎!
    [版主回覆05/21/2010 22:56:00]速戰速決嘛!!!

    回覆刪除
  3. 咁晒4R有無得平架?
    [版主回覆05/22/2010 11:31:00]我諗應該有, 不過佢本身係工場, 如果晒得少, 我唔知佢接唔接! 你等我星期一打去問完, 跟住話過你知吓!

    回覆刪除
  4. 我有成千張相要曬呀
    [版主回覆05/22/2010 13:32:00]咁你不如等埋我一斉啦, 因為我由舊年d相開始都未晒, 如果係咁, 問下佢會唔會再有平d!

    回覆刪除
  5. 好呀,不過質素要靚呀
    [版主回覆05/22/2010 20:09:00]咁我就唔知喎..........不過, 我諗亞SIR去晒得, 應該都唔差卦!

    回覆刪除