今日係第一堂嘅photoshop, 原本好眼瞓嘅我一去到就醒晒, 因為亞sir 個口好嗅! 我遲左5分鐘先到, 因為塞車, 所以得番最前面一個位(我以為), 所以都冇睇到就即刻坐抵, 不過一坐抵我就發現lai 嘢, 亞sir 個口真係堅嗅!!! 好彩係頭個半個鐘迫住索亞sir 個嗅口, 不過之後都冇喇! 到左十點半, 有人入嚟, 原來仲未斉人, 有人遲過我喎!
今日上呢個course, 都冇悶場, 又冇恰眼瞓, 因為呢個亞sir 都ok, 而且耐唔耐就比我地試下, 所以成大半day, 好似好快咁就過左喇!
除左學到我想學嘅嘢之外, 仲有一 D extra 嘅嘢係有所得架, 就係我問一d 晒想嘅問題, 同埋一d 關於 hard disc 嘅嘢, 亞sir 一一都答晒, 滿足晒我嘅疑問! 好爽, 爽晒!
另外一樣好筍嘅, 就係亞sir 醒左間晒相嘅工場比我地, 佢話晒大相好平! 而呢樣就真係冇得彈喇, 因為上次係影樓影嘅, 我正想出去晒番張 30 x 30, 換左而家張結婚相!!!
今次呢個course, 500蚊真係值!!!!!!!!!!!!!!
咁正!個 course 响邊樹報架?
回覆刪除many thanks !
[版主回覆05/20/2010 16:20:00]我係工聯會報架, 係速成班, 只係上兩堂架咋, 不過就要請假囉, 因為係由0930-1630!
因為唔係速成班嗰d, 要上成12堂, 1個星期1堂! 你都知啦, 我地而家d時間唔同以前呀, 而家要速戰速決!
上次聽你話報名, 今日咁快就上堂喇! 果然快手喎!
回覆刪除[版主回覆05/21/2010 22:56:00]速戰速決嘛!!!
咁晒4R有無得平架?
回覆刪除[版主回覆05/22/2010 11:31:00]我諗應該有, 不過佢本身係工場, 如果晒得少, 我唔知佢接唔接! 你等我星期一打去問完, 跟住話過你知吓!
我有成千張相要曬呀
回覆刪除[版主回覆05/22/2010 13:32:00]咁你不如等埋我一斉啦, 因為我由舊年d相開始都未晒, 如果係咁, 問下佢會唔會再有平d!
好呀,不過質素要靚呀
回覆刪除[版主回覆05/22/2010 20:09:00]咁我就唔知喎..........不過, 我諗亞SIR去晒得, 應該都唔差卦!