http://www.youtube.com/watch?v=FgoPISrXfdI
HAHA~第3張個樣好奸豬呀~[版主回覆05/12/2010 10:06:00]佢而家成日都係呢個豬樣呀!
乜都放入口,全部搽手指水[版主回覆05/12/2010 10:35:00]佢d玩具我都算喇, 因為好多小朋友都係咁, 不過咬sofa, 咬床我就真係頂佢唔順!
咁幅牆呢[版主回覆05/12/2010 11:28:00]個工人貼左膠紙之後就好左好多喇! 不過咬sofa, 我就覺得佢係特登咬, 仲要係咬比我地睇囉!
佢係咪想表達佢好叻呀?[版主回覆05/12/2010 14:14:00]我覺得佢覺得好得意, 以為我地同佢玩! 所以而家佢咬完張sofa, 我地都未 liu佢個口, 佢就自己申條利出嚟比我地睇喇! 不過, 原來又係收埋左 d皮碎係個口裏面 !
佢真係以為好好玩呀! 你地D反應係唔係好大呀?[版主回覆05/13/2010 09:35:00]佢次次一咬張sofa, 我地就即刻叫住佢唔好再咬喇! 因為佢真係下下都咬到d皮出嚟架! 所以我覺得佢真係以為好好玩囉!!!
滕滕做時裝show呀?[版主回覆05/14/2010 12:59:00]因為去完飲茶, 落左公園, 所以番嚟沖完涼要換過套乾淨嘅, 但係過左一陣, 佢又瀨 c, 咁又要再換, 所以結果換左3套!
HAHA~第3張個樣好奸豬呀~
回覆刪除[版主回覆05/12/2010 10:06:00]佢而家成日都係呢個豬樣呀!
乜都放入口,全部搽手指水
回覆刪除[版主回覆05/12/2010 10:35:00]佢d玩具我都算喇, 因為好多小朋友都係咁, 不過咬sofa, 咬床我就真係頂佢唔順!
咁幅牆呢
回覆刪除[版主回覆05/12/2010 11:28:00]個工人貼左膠紙之後就好左好多喇!
不過咬sofa, 我就覺得佢係特登咬, 仲要係咬比我地睇囉!
佢係咪想表達佢好叻呀?
回覆刪除[版主回覆05/12/2010 14:14:00]我覺得佢覺得好得意, 以為我地同佢玩!
所以而家佢咬完張sofa, 我地都未 liu佢個口, 佢就自己申條利出嚟比我地睇喇! 不過, 原來又係收埋左 d皮碎係個口裏面 !
佢真係以為好好玩呀!
回覆刪除你地D反應係唔係好大呀?
[版主回覆05/13/2010 09:35:00]佢次次一咬張sofa, 我地就即刻叫住佢唔好再咬喇! 因為佢真係下下都咬到d皮出嚟架!
所以我覺得佢真係以為好好玩囉!!!
滕滕做時裝show呀?
回覆刪除[版主回覆05/14/2010 12:59:00]因為去完飲茶, 落左公園, 所以番嚟沖完涼要換過套乾淨嘅, 但係過左一陣, 佢又瀨 c, 咁又要再換, 所以結果換左3套!