2010年5月12日 星期三

我好清楚咁知道, 原來你係玩嘢!

揸左兩日手指水係張sofa到, 個工人話滕滕真係咬少左!


不過, 我頭先食緊飯, 問滕滕: "你仲有冇咬sofa 呀?"


條友仔居然行去張sofa個扶手到一啖咬落去, 咬完之後就對住我奸笑喇!


你話! 你話! 原來個奀皮仔係知道我話佢架!!!! 佢仲要咬完之後對住我奸笑呀!!!


你話死唔死吖  !!!


5 則留言:

  1. 佢緊係聽得明啦!  佢地特登引媽咪注意架. 你唔好再強調咬SOFA喇!
    分散佢注意力, 等佢唔好記住去咬SOFA.
    [版主回覆05/14/2010 11:59:00]係因為我想問下佢, 第一, 睇下佢知唔知我話佢, 第二, 睇下佢係唔係玩嘢!
    原來.......佢真係玩嘢!

    回覆刪除
  2. 明知故犯,慢慢教啦
    [版主回覆05/14/2010 12:00:00]佢真係好鬼死曵!  唔知係唔係男仔先係咁, 因為朋友d女, 細佬個女, 都冇咁鬼百厭!

    回覆刪除
  3. 要打喇~
    [版主回覆05/14/2010 12:01:00]打左啦! 好早之前打一下個口, 後嚟整下整下, 已經一次打左成5/6下喇! 打完佢就喊, 停左一陣冇咬, 但係過左一陣, 佢又唔記得呢!

    回覆刪除
  4. 應該關你地兩公婆事,你地細個應該好曵,哈哈哈
    [版主回覆05/14/2010 12:57:00]咁你又講得冇錯喎, 我同我老公細個真係都幾曵架 

    回覆刪除
  5. 熙熙都俾我打到奀皮晒, 要打得好大力先喊下~
    [版主回覆05/14/2010 14:09:00]奀皮熙 & 奀皮軒!

    回覆刪除