http://www.youtube.com/watch?v=FgoPISrXfdI
今日好彩早左番到屋企, 因為一入門口個工人就同我講滕滕好似發燒喎!
因為我摸落去都興興地, 所以即刻攞探熱針出嚟同佢量一量, 嘩, 101.3呀! 即刻同佢換衫去睇醫生!
去到醫生到都7:45, 好彩趕到啦, 咁橋今日又可以準時走!
滕滕一D咳, 鼻水都冇, 都唔知仲咩無啦啦發燒, 我估可能去公園比其他小朋友野到都唔定, 因為DR話佢開始有感冒同埋有小小喉嚨發炎!
番嚟即刻食左藥, 過左一陣都退左燒, 希望今晚唔使半夜摷醒佢探熱同食藥啦!
今日好返未呀?可唔可以帶佢曬下太陽?太陽殺菌呀[版主回覆05/26/2010 21:05:00]尋晚食左藥都已經退左燒, 不過今朝早就起番小小囉! 今日都有食消炎藥, 已經冇再起喇! 希望今晚都OK啦!
滕滕媽唔洗擔心呀~ 滕滕好快無事啦! 初初起病, "襟"到D 細菌就好快痊癒架啦~[版主回覆05/26/2010 21:06:00]希望真係初初起就可以即刻襟到啦, 佢今日都OK, 好似冇咩事咁喇! 不過都會keep住比晒d消炎藥佢食, 等佢唔好再發啦!
滕滕, 你要叻仔D, 快D好返, EE星期日想親手抱下你, 同你玩呀~[版主回覆05/27/2010 09:25:00]尋日都冇乜嘢喇, 不過仲keep住食d消炎藥囉, 因為dr話要食晒3日, 可能怕佢會反發啦! 不過, 如果你星期日抱佢, 可能會另你失望架,因為佢冇熙熙咁好玩, 你知啦, 佢同我一樣, 都係咁內儉架 !
好返未呀? 可能出街一冷一熱呀![版主回覆05/27/2010 09:26:00]尋日都冇乜嘢喇, 不過仲keep住食d消炎藥囉, 因為dr話要食晒3日, 可能怕佢會反發啦! 我估可能佢落公園嗰時比d小朋友野到, 因為佢一起燒嗰時, 又冇咳, 又冇鼻水, 乜徵狀都冇, 只係個身熱!
你內儉?[版主回覆05/27/2010 18:03:00]更係啦, 你見我唔係亂咁make fds 就知啦 !
今日好返未呀?可唔可以帶佢曬下太陽?太陽殺菌呀
回覆刪除[版主回覆05/26/2010 21:05:00]尋晚食左藥都已經退左燒, 不過今朝早就起番小小囉!
今日都有食消炎藥, 已經冇再起喇! 希望今晚都OK啦!
滕滕媽唔洗擔心呀~ 滕滕好快無事啦!
回覆刪除初初起病, "襟"到D 細菌就好快痊癒架啦~
[版主回覆05/26/2010 21:06:00]希望真係初初起就可以即刻襟到啦, 佢今日都OK, 好似冇咩事咁喇!
不過都會keep住比晒d消炎藥佢食, 等佢唔好再發啦!
滕滕, 你要叻仔D, 快D好返, EE星期日想親手抱下你, 同你玩呀~
回覆刪除[版主回覆05/27/2010 09:25:00]尋日都冇乜嘢喇, 不過仲keep住食d消炎藥囉, 因為dr話要食晒3日, 可能怕佢會反發啦!
不過, 如果你星期日抱佢, 可能會另你失望架,因為佢冇熙熙咁好玩, 你知啦, 佢同我一樣, 都係咁內儉架 !
好返未呀? 可能出街一冷一熱呀!
回覆刪除[版主回覆05/27/2010 09:26:00]尋日都冇乜嘢喇, 不過仲keep住食d消炎藥囉, 因為dr話要食晒3日, 可能怕佢會反發啦!
我估可能佢落公園嗰時比d小朋友野到, 因為佢一起燒嗰時, 又冇咳, 又冇鼻水, 乜徵狀都冇, 只係個身熱!
你內儉?
回覆刪除[版主回覆05/27/2010 18:03:00]更係啦, 你見我唔係亂咁make fds 就知啦 !