2010年5月31日 星期一

係唔係全屋嘢都要換呀?

Sofa.........我而家睇到都唔開胃


床仔...........床pang D油已經甩左啦


電視柜..............而家已經開始甩角位d木皮


而家連張膠墊都爛埋............





我都唔係好明, 點解張墊攪到有幾個洞..........!


2 則留言:

  1. 更加唔明點解滕滕要咁做?
    [版主回覆06/04/2010 11:09:00]可能好得意卦, liu 下就有嘢走出嚟!

    回覆刪除
  2. 哎呀,咁你都諗到,哈哈哈
    [版主回覆06/07/2010 22:35:00]應該呢個係事實, 如果唔係, 佢點會越liu越大呀!

    回覆刪除