今日同(老)馮小姐出去食lunch, 因為冇飯帶! 去到食嘢嗰到, 佢又問我可唔可以食公仔麵! 當時我個心諗: 又問!!!
雖然我個心係咁諗, 但係把口就咁答佢:
馮: 我真係好想食公仔麵呀!
我: 你唔好問我, 你打去問XXX啦(佢個同學, 我都識, 因為一斉係舊公司做過嘢)
馮: XXX今朝同我講呀, 原來我真係唔食得辣椒架! 佢嗰時食, 係因為佢唔知死咋!
我: 你都係打電話去問佢啦! 我唔會再講架喇, 我尤得你自生自滅架喇!
馮: 唔好啦! 你唔好咁衰啦!
我: 你問佢啦! 你信佢講, 就更係要問下佢先啦!
馮: 車~ 乜你咁架!
我: 我講你又唔信! 所以最好架啦, 你問佢啦! 不過, 你都係唔使介口, 辣椒油你都照食, 唔怕架喇!
馮: ...............
跟住我叫左個牛丸河, 佢叫左個墨丸河!
我個牛丸河到左, 我就同佢講: 等我落D辣椒油先, 咁先好味D架嘛! 
你吹我唔脹! 你吹我唔脹!
好嘢好嘢,不過你鍾唔鍾意食辣架?
回覆刪除[版主回覆05/04/2010 09:10:00]我當堂個心都舒服晒 !
睇佢個樣就知佢食得辣喇, 樓上位blog友, 唔駛問喇!wakaka...
回覆刪除[版主回覆05/04/2010 09:13:00]哈哈, 你又錯喇, 熙媽! 我好少食辣架, 食米線都係叫"小小小"辣架, 至在有小小味道好味d咁咋!
好似尋日咁, 我好似有左咁囉, 突然好想食辣呀 !!!
咁你驗咗未呀?
回覆刪除[版主回覆05/05/2010 12:18:00]唔使驗啦, 姨媽啱啱先探完我!!!