2010年5月2日 星期日

晒完真係好d咩???!!!

好攪笑! 想同大家分享下!

 

今朝落車, 見到咁樣, 所以就影低佢.............

 


 


 

唔知你地見唔見到後面整緊d咩呢?! 冇錯, 後面係做緊工程!

 

d被咁樣放係到晒, 晒完唔知會唔會吸收左天地靈氣, 冚都冚得舒服d嘅呢?!

2 則留言:

  1. 放係到吸塵架,我地唔好學呀
    [版主回覆05/03/2010 14:40:00]d人真係冇腦, 咁大灰塵, 仲放係到晒!  , 笑Q死我!

    回覆刪除
  2. 會唔會係人地屋企都係做緊工程呀?
    [版主回覆05/04/2010 09:14:00]可能真係豪裝都唔定呀!!!    

    回覆刪除