2015年1月13日 星期二

進入倒數階段~

呢幾個月真係好辛苦, 我都好辛苦, 辛苦到, 真係好攰, 所以更何況一個小朋友呢!

日日要遮眼做我比佢嘅dots exercise 4個, 3頁找不同, 中文字一行, 到我放工番到去要練圈英文字, 由5行改到7行, 同埋由2015年1月1日起, 最好每日都讀故事書一本!

因為我同滕滕講, 我真係好想好想佢係番P1之前練番好隻左眼, 唔洗再遮眼做練習, 因為我覺得練眼真係浪費左好多好多可以玩同埋學習嘅時間!

雖然練眼時都一並學習埋, 但係始終遮住一隻眼去睇嘢, 真係唔舒服, 所以我鼓勵滕滕之餘, 我都鼓勵自己, 係呢幾個月努力D, 咁好番就唔洗再咁辛苦喇!

今日, 同滕滕去專科覆診, 醫生話滕滕遮眼練習時間可以由4個鐘減到去3個鐘喇! 真係開心死我!!! 因為減時間, 即係意味著佢隻左眼真係差不多完全好番, 進入倒數階段喇!

所以, 我同滕滕都要繼續KEEP住咁去做練習, 因為我真係好希望佢係3-6個月內可以好番晒呀!!!


2015年1月5日 星期一

麻煩! 唔該!

真係唔明, 仲乜事d人梗係要走嚟搵我???

老公個堂細佬, 佢都好幫得手下, 次次搵佢佢都盡量去幫我, 但唯一我唔like嘅, 就係佢耐唔耐就話要搵我出嚟食飯!

我已經講到好明, 個仔要番學, 平日唔出得, 而假期就要湊仔, 咁麻煩就唔好再約我啦! 無耐, 佢真係又嚟!

我又已經講過, 下次就到時間, 就搵埋佢堂哥我老公一齊食,因為我知道佢兩個出到嚟應該唔啱咀形, 但係亞堂細佬, 佢又嚟話食飯!

其實都可能係我衰嘅, 因為我唔想得罪佢, 萬一如果電腦有事搵邊個幫我睇先?! 就算比錢人都唔可以下下好快咁幫我睇架嘛! 所以我次次都洒佢, 話睇睇咩時間得!

咁我見23号個仔唔洗番學, 可以出去同佢食一餐嘅, 但係去到3點幾時, 我真係真係好唔想去, 所以我就吹晒水話我又痾又嘔要即刻走喇, 再約! 點不知佢話好disappointed 喎! 係唔係痴撚線架, 朝早都講過我腸胃炎, 同佢食飯我都只可以食粉, 我食完飯番嚟話好唔掂要去睇醫生, 佢講完句take care之後就話好disappointed , 咁請問係唔係嘔住都仍然要出嚟呢???

尋日, 我又收到佢wa 喇, 佢話新年快樂, 佢剛落機喎! 我知, 我知你咩用意, 你想同我講你番左嚟HK喇, 如果我好番就出嚟食飯吖嘛! 咁, 你即係迫我又扮病啫! 今朝我先覆佢話我大感冒, 如我所料囉, 一句take care完之後, 就話等我好番就食飯喎!

大佬, 我欠左你嘅咩!!! 你好撚悶咩, 成撚日叫人食飯, 我已經同你講左我好撚七忙架啦!!!  我真係好想知, 我d桃花唔係呢個年紀先嚟吓化???