呢幾個月真係好辛苦, 我都好辛苦, 辛苦到, 真係好攰, 所以更何況一個小朋友呢!
日日要遮眼做我比佢嘅dots exercise 4個, 3頁找不同, 中文字一行, 到我放工番到去要練圈英文字, 由5行改到7行, 同埋由2015年1月1日起, 最好每日都讀故事書一本!
因為我同滕滕講, 我真係好想好想佢係番P1之前練番好隻左眼, 唔洗再遮眼做練習, 因為我覺得練眼真係浪費左好多好多可以玩同埋學習嘅時間!
雖然練眼時都一並學習埋, 但係始終遮住一隻眼去睇嘢, 真係唔舒服, 所以我鼓勵滕滕之餘, 我都鼓勵自己, 係呢幾個月努力D, 咁好番就唔洗再咁辛苦喇!
今日, 同滕滕去專科覆診, 醫生話滕滕遮眼練習時間可以由4個鐘減到去3個鐘喇! 真係開心死我!!! 因為減時間, 即係意味著佢隻左眼真係差不多完全好番, 進入倒數階段喇!
所以, 我同滕滕都要繼續KEEP住咁去做練習, 因為我真係好希望佢係3-6個月內可以好番晒呀!!!

1 日練3-4 個鐘? 真係好攰呀~
回覆刪除