滕滕都算係比面喇, 陪我瞓到成12點先起身! 食左藥, 真係成日都好想瞓........
星期六已經買定飛喇, 怕即時買唔到冇得睇~

唔知係唔係D人出晒九龍呢, 因為都唔爆場!
呢套破壞王真係深左小小, 因為滕滕唔多明白, 就算解釋都幾難, 因為佢太多部份喇~
睇完戲, 藥力開始發作, 我已經進入一個夢遊嘅世界裏面, 發住夢咁就趕去表姐個birthday party!
滕滕就玩到好開心! 而我呢, 食完嘢就瀨晒皮咁坐左係到發呆~



好彩老公未番工住, 可以幫下手睇下滕滕咋, 如果唔係, 我諗我係遊戲室都瞓左都似!
星期六已經買定飛喇, 怕即時買唔到冇得睇~
唔知係唔係D人出晒九龍呢, 因為都唔爆場!
呢套破壞王真係深左小小, 因為滕滕唔多明白, 就算解釋都幾難, 因為佢太多部份喇~
睇完戲, 藥力開始發作, 我已經進入一個夢遊嘅世界裏面, 發住夢咁就趕去表姐個birthday party!
滕滕就玩到好開心! 而我呢, 食完嘢就瀨晒皮咁坐左係到發呆~
好彩老公未番工住, 可以幫下手睇下滕滕咋, 如果唔係, 我諗我係遊戲室都瞓左都似!