由梓祐出世到而家, 大大話話我剪髮都剪左有14/15年, 比我剪過嘅人都有成6個, 但係剪左咁多年, 點解都係得個樣? 剪髮好似剪得好PRO咁呀, 不過, 梗係耳仔對上個位唔知點解剪極都係剪得唔好睇!
有個唔係師傅嘅朋友同我講(因為佢都係幫佢男朋友剪髮), 耳仔兩邊好容易之嘛, 可以用個剷剷上去,好簡單! 乜真係咁簡單咩??? 點解我唔得嘅?!
早輪上工聯會睇過D courses, 佢地d班係full set, 包洗頭set 頭剪髮同按摩, 但係我唔使咁多喎, 我只係想剪好個頭咋!
真係好想搵個師傅教下我囉, 只係教剪下耳仔位就夠架喇! 可唔可以有人幫下我呀! 我老左, 打算係樹底or樓梯底開檔幫d老人家架!
你去整頭髮時,睇下啲人點幫男人剪囉
回覆刪除[版主回覆12/13/2012 16:35:12]由我細個跟亞媽去整頭時, 我已經睇, 睇, 睇, 睇到今時今日都仲睇緊, 但係可惜, 都係剪得唔好!