2012年12月11日 星期二

敵不過~

隻腳由上個星期一開始痛, 到尋日我真係頂唔順, 終於去睇左跌打!

師傅問我點扭襯, 我答佢我冇扭襯過, 只係著完兩日平底鞋就開始痛!

師傅好攪笑囉, 話我平時著開高踭鞋, 點都要番有小小踭吖, 平時雙腳用趾尖發力, 而家一時間轉變左咁多, 真係好容易唔覺就拉傷左!



唉~ 唔知要睇幾多次先可以好番! 因為隻腳發唔到力, 只係用右腳發力去行, 原來係好攰好攰架!



2 則留言:

  1. 不如係買啲粗踭又唔係太高嘅高踭鞋吖
    [林林回覆12/14/2012 09:39:00]噢!!!
    [版主回覆12/13/2012 18:00:03]但係好核突呢~
    [林林回覆12/13/2012 17:19:20]點解啫???粗踭好舒服架
    [版主回覆12/13/2012 16:25:44]呢D, 我最憎............!
    1.粗踭, 我一定唔會買, 亦都唔會著!
    2.矮唔緊要, 但係唔可以粗囉!

    回覆刪除
  2. 即係好似孕婦咁, 要著少少踭比平底更好....
    [版主回覆12/18/2012 17:22:27]應該係, 真係要小小踭!

    回覆刪除