http://www.youtube.com/watch?v=FgoPISrXfdI
不如係買啲粗踭又唔係太高嘅高踭鞋吖[林林回覆12/14/2012 09:39:00]噢!!![版主回覆12/13/2012 18:00:03]但係好核突呢~[林林回覆12/13/2012 17:19:20]點解啫???粗踭好舒服架[版主回覆12/13/2012 16:25:44]呢D, 我最憎............! 1.粗踭, 我一定唔會買, 亦都唔會著!2.矮唔緊要, 但係唔可以粗囉!
即係好似孕婦咁, 要著少少踭比平底更好....[版主回覆12/18/2012 17:22:27]應該係, 真係要小小踭!
不如係買啲粗踭又唔係太高嘅高踭鞋吖
回覆刪除[林林回覆12/14/2012 09:39:00]噢!!!
[版主回覆12/13/2012 18:00:03]但係好核突呢~
[林林回覆12/13/2012 17:19:20]點解啫???粗踭好舒服架
[版主回覆12/13/2012 16:25:44]呢D, 我最憎............!
1.粗踭, 我一定唔會買, 亦都唔會著!
2.矮唔緊要, 但係唔可以粗囉!
即係好似孕婦咁, 要著少少踭比平底更好....
回覆刪除[版主回覆12/18/2012 17:22:27]應該係, 真係要小小踭!