http://www.youtube.com/watch?v=FgoPISrXfdI
環保呀~~~[林林回覆01/04/2013 12:41:36]係喎~~~[版主回覆01/04/2013 12:26:41]其實好似唔可以架嘛~ 要清楚列明邊粒係咩藥, 等D病人知道自己食咩藥架嘛! 我記得好似係要分開架!
環保呀~~~
回覆刪除[林林回覆01/04/2013 12:41:36]係喎~~~
[版主回覆01/04/2013 12:26:41]其實好似唔可以架嘛~ 要清楚列明邊粒係咩藥, 等D病人知道自己食咩藥架嘛! 我記得好似係要分開架!