2012年12月31日 星期一

唔抵囉~


呢兩日都好鬼凍, 老公又番中班, 尋日都冇出街, 居然係屋企冷襯!

尋晚六點幾開始覺得唔妥, 食左兩粒感冒丸都唔掂, 結果今朝要去睇醫生, 仲打埋支針~



點解我冇出過街都會冷襯架??? 出左街冷襯都話冇咁唔抵吖!

個醫生都幾鬼慳囉, 明明係7種藥, 佢就只係入左4個袋到, 其實, 橫掂都係啦, 不如張5種藥入晒落一個袋到啦苯!

食完藥好眼瞓~ 好妥瞓~ 今日約左個FRD食lunch, 點不知佢唔記得約左我就去左工展會喎~ 早d講, 我睇完醫生唔番工, 番屋企瞓好過啦!



1 則留言:

  1. 環保呀~~~
    [林林回覆01/04/2013 12:41:36]係喎~~~
    [版主回覆01/04/2013 12:26:41]其實好似唔可以架嘛~ 要清楚列明邊粒係咩藥, 等D病人知道自己食咩藥架嘛! 我記得好似係要分開架!

    回覆刪除