http://www.youtube.com/watch?v=FgoPISrXfdI
聽到都嚇死~~~~[版主回覆12/18/2012 14:33:54]所以番到去要大懲罰!!!
好彩佢唔係當糖食咋~~~[版主回覆12/18/2012 14:33:19]佢當糖食我反而唔驚呀, 因為消化唔到會痾番出嚟! 但係塞左入去鼻哥窿到, 分分鐘透唔到氣架!
聽到都嚇死~~~~
回覆刪除[版主回覆12/18/2012 14:33:54]所以番到去要大懲罰!!!
好彩佢唔係當糖食咋~~~
回覆刪除[版主回覆12/18/2012 14:33:19]佢當糖食我反而唔驚呀, 因為消化唔到會痾番出嚟! 但係塞左入去鼻哥窿到, 分分鐘透唔到氣架!