2012年12月17日 星期一

嚇死我!!!

珠仔買嚟比滕滕穿下, 等佢可以定D坐係到! 到唔係今時今日買架啦!


今晚放工番到屋企, 個工人同我講條友仔放入粒入去個鼻哥窿到喎! 仲要同姐姐講: 死喇! 死喇! 攞唔番出嚟呀!

結果, 個工人同佢"禁"住另外嗰邊個鼻哥窿, 叫佢好似"fee"鼻涕咁"fee"左出嚟!

呢條友仔, 乜係屋企好悶咩? 樣樣嘢都走去試? 係唔係唔試過唔知有幾危險吖? 真係嚇到人地鼻哥窿都冇肉囉!!! 正一衰仔嚟!



2 則留言:

  1. 聽到都嚇死~~~~
    [版主回覆12/18/2012 14:33:54]所以番到去要大懲罰!!!

    回覆刪除
  2. 好彩佢唔係當糖食咋~~~
    [版主回覆12/18/2012 14:33:19]佢當糖食我反而唔驚呀, 因為消化唔到會痾番出嚟! 但係塞左入去鼻哥窿到, 分分鐘透唔到氣架!

    回覆刪除