2012年12月31日 星期一

發呆得一天~

滕滕都算係比面喇, 陪我瞓到成12點先起身!  食左藥, 真係成日都好想瞓........

星期六已經買定飛喇, 怕即時買唔到冇得睇~


唔知係唔係D人出晒九龍呢, 因為都唔爆場!

呢套破壞王真係深左小小, 因為滕滕唔多明白, 就算解釋都幾難, 因為佢太多部份喇~

睇完戲, 藥力開始發作, 我已經進入一個夢遊嘅世界裏面, 發住夢咁就趕去表姐個birthday party!

滕滕就玩到好開心! 而我呢, 食完嘢就瀨晒皮咁坐左係到發呆~













好彩老公未番工住, 可以幫下手睇下滕滕咋, 如果唔係, 我諗我係遊戲室都瞓左都似!


1 則留言:

  1. 睇你個樣好精神喎~~~~眼仔碌碌好精靈呢~~~
    [林林回覆01/04/2013 16:17:21]
    著厚啲呀,今日開始又凍喇,今晚得12度咋,新界再低2度,over~~~
    [版主回覆01/04/2013 12:52:03]你玩嘢咩~

    我怕再冷襯, 所以而家貼左兩個暖貼喇
    [林林回覆01/04/2013 12:45:26]你休息多啲呀,天氣又開始凍,可以嘅話,煲啲黑糖薑茶飲下暖身呀~~~
    [林林回覆01/04/2013 12:42:27]真係睇唔出,病都咁靚
    [版主回覆01/04/2013 12:25:38]其實我目光呆滯, 影完張相之後就"嬲"番張"被"坐左係到唔多想郁!

    回覆刪除