2012年12月1日 星期六

腳都段!

今日, 星期六, 自從星期六報左個english course比滕滕上之後, "感覺"上好似好鬼忙, 如果星期六約左人or有嘢做, 就會由11:30開始忙個不停! 其實忙咩, d嘢真係都幾無聊架!

今日, 又去左老人院探訪, 我嘅schedule 希望每個月可以去一次, 所以我會keep住去睇"BB醫生"個status!


今次去左明愛嘅其中一間, 地點係屯門, 一聽到屯門, 就更係即刻扒晒飯啦, 咁近!  呢間老人院好大, 有成幾層, 又光猛又乾淨, 仲要分唔同室, 去完呢休閒室, 就去活動室, 去完活動室, 就去麻雀室! 幾鬼似去旅行參加旅行團咁! 探下探下, 都探左成個幾鐘, 滕滕就開始唔耐煩喇, 所以我就問"導遊"仲有幾多個境點, 因為我個仔, 開始頂唔順~

探完老人院, 我想行下商場, 因為我想買對平底鞋, 成十幾年嚟, 係我第一對自己買嘅平底鞋! 係舊年, 都係家姐生完之後對腳大左, 所以先送左對平底鞋比我, 而我, 不嬲都唔會著, 亦都唔會買平底係, 而今次, 真係因為滕滕, 另我呢段生人, 去打破我唔買唔著平底鞋嘅習慣! 因為同佢出去, 行得多, 真係要著番對面底鞋先頂得順!

買完鞋, 又好開心另一驚喜, 就係呢支cream!





呢隻味, 真係香到爆~ 鐘意到死, 仲即刻買埋支香水!

今日好滿足,  真係行到腳都段, 因為我仲要一次過買左4支洗潔精, 原因係因為開開嗰隻清潔精唔係到到都有得買, 既然搵到, 就一次過買左4支!
老公問我仲咩咁戇居唔等佢去買支洗潔精喎, 更係啦, 個電視壞, 都要等成1年先買到, 洗潔精呢d咁閑事嘅嘢, 我知道, 可能我要等到我死鬼左先可能等到, 咁, 仲點等啫!



 

1 則留言:

  1. 滕滕好似打功夫咁生蜢呀~~~
    我都好鍾意用crabtree嘅body lotion 架,不過我用Nantucket Briar味
    點解你唔買對波鞋啫,好舒服架
    [林林回覆12/06/2012 17:19:09]等我又去聞下呢隻味先:P
    [版主回覆12/06/2012 16:27:02]滕滕佢, 幾時都係叉爆電架啦, 晚晚都係, 我差唔多瞓著, 佢都仲係係到郁嚟郁去 !

    我有一對波鞋, 不過好少著, 因為覺得好焗同好麻煩, 所以只有去D辛苦地方, 我先會著波鞋!

    我本身好少用CRABTREE d嘢, 如果唔係契妹舊年生日送左一盒hand cream比我, 我跟本就唔會買! 但係唔知仲咩今次神推鬼"摃"咁入左去間嘢到, 第一次攞起就係呢個味, 一聞落去就當堂好似比鬼迷咁好想買!

    回覆刪除