http://www.youtube.com/watch?v=FgoPISrXfdI
滕滕行得好穩喎[版主回覆12/19/2012 12:38:38]托賴托賴, 好彩好彩~[林林回覆12/19/2012 12:32:18]歸功於影相個個人[版主回覆12/19/2012 12:26:05]呢張相只係咁啱佢老豆第一下放手時影到啫~ 多都冇喇![林林回覆12/19/2012 09:23:21]比張相呃咗添,哈哈[版主回覆12/18/2012 17:11:54]佢今次平衡好左就係真嘅, 但係都仲未可以自己行唔拖住!
滕滕行得好穩喎
回覆刪除[版主回覆12/19/2012 12:38:38]托賴托賴, 好彩好彩~
[林林回覆12/19/2012 12:32:18]歸功於影相個個人
[版主回覆12/19/2012 12:26:05]呢張相只係咁啱佢老豆第一下放手時影到啫~ 多都冇喇!
[林林回覆12/19/2012 09:23:21]比張相呃咗添,哈哈
[版主回覆12/18/2012 17:11:54]佢今次平衡好左就係真嘅, 但係都仲未可以自己行唔拖住!