2012年12月16日 星期日

生日飯~

 
今年除左亞媽亞爸同我食舊曆生日飯之外, 呢餐應該係最後一餐!

呢個好朋友早我4日出世, 所以又係年年一斉慶祝!






我都唔明, 我生日有禮物啫, 點解隻豬仔又有嘅! 所以我生日就=佢生日囉!

我地食飯之前, 佢坤左佢老豆又去流冰喇!



今次為左方便玩完去食飯, 所以唔去圓方, 去左西九龍! 雖然個場係細D, 但係就超級平, $60/個玩全日呀, 比起圓方抵到呢!

因為我隻腳未好番, 所以唯有係出面等等等.........

踩左15分鐘, 老豆就扯晒蝦流晒汗咁行埋嚟話好攰要抖陣先喎!     真係笑到我肚痛咁济, 踩嗰15分鐘就成頭大汗扯晒蝦! 更係啦, 呢到冇鴨仔比佢地揸住行, 更係冇咁疏乾啦, 爸爸!

1 則留言:

  1. 滕滕行得好穩喎
    [版主回覆12/19/2012 12:38:38]托賴托賴, 好彩好彩~
    [林林回覆12/19/2012 12:32:18]歸功於影相個個人
    [版主回覆12/19/2012 12:26:05]呢張相只係咁啱佢老豆第一下放手時影到啫~ 多都冇喇!
    [林林回覆12/19/2012 09:23:21]比張相呃咗添,哈哈
    [版主回覆12/18/2012 17:11:54]佢今次平衡好左就係真嘅, 但係都仲未可以自己行唔拖住!

    回覆刪除