其實真係唔使出門口都可以買到嘢囉~
好朋友係美國番嚟, 我叫佢幫我買左D嘢!

幾鬼靚呀! 而家著緊嗰對, 都著左11年喇, 都係時候要換對新架啦!
好朋友係美國番嚟, 我叫佢幫我買左D嘢!
幾鬼靚呀! 而家著緊嗰對, 都著左11年喇, 都係時候要換對新架啦!
CrabTree original 係美國出, 我叫好朋友只係幫我買香水, 點不知佢幫我買左份gift set!
仲有Victoria's Secret 嘅香水! 睇嚟我d香水真係有排都用唔晒lu~
好朋友仲買左套衫比滕滕!
契媽就真係契媽呀!
我都好鍾意噴香水架,我屋企有十幾種香水,按每日心情而噴
回覆刪除[版主回覆12/27/2012 14:53:54]好! 可以去睇下! THX!
[林林回覆12/27/2012 14:41:46]ok架,12小時一定得
[版主回覆12/27/2012 14:36:06]持唔持久架?
[林林回覆12/27/2012 13:26:25]Dior有隻苿莉花味,試下吖
[版主回覆12/27/2012 11:55:01]我搵左花味香水好耐架喇, 不過搵極都好似唔啱心水! 所以好多都係甜味, 而VICTORIA嗰幾隻有D都係甜架!
wah wah....好多正野
回覆刪除[版主回覆12/27/2012 11:53:50]所以我好滿足!