2012年12月20日 星期四

大豐收!

其實真係唔使出門口都可以買到嘢囉~

好朋友係美國番嚟, 我叫佢幫我買左D嘢!



幾鬼靚呀! 而家著緊嗰對, 都著左11年喇, 都係時候要換對新架啦!


CrabTree original 係美國出, 我叫好朋友只係幫我買香水, 點不知佢幫我買左份gift set!

仲有Victoria's Secret 嘅香水! 睇嚟我d香水真係有排都用唔晒lu~

好朋友仲買左套衫比滕滕!


契媽就真係契媽呀!

2 則留言:

  1. 我都好鍾意噴香水架,我屋企有十幾種香水,按每日心情而噴
    [版主回覆12/27/2012 14:53:54]好! 可以去睇下! THX!
    [林林回覆12/27/2012 14:41:46]ok架,12小時一定得
    [版主回覆12/27/2012 14:36:06]持唔持久架?
    [林林回覆12/27/2012 13:26:25]Dior有隻苿莉花味,試下吖
    [版主回覆12/27/2012 11:55:01]我搵左花味香水好耐架喇, 不過搵極都好似唔啱心水! 所以好多都係甜味, 而VICTORIA嗰幾隻有D都係甜架!

    回覆刪除
  2. wah wah....好多正野
    [版主回覆12/27/2012 11:53:50]所以我好滿足!

    回覆刪除