http://www.youtube.com/watch?v=FgoPISrXfdI
大個仔,唔會喊架喇[版主回覆12/18/2012 17:11:52]希望係啦~ 星期日去玩POLICEMEN, 希望佢真係唔再喊啦!
大個仔,唔會喊架喇
回覆刪除[版主回覆12/18/2012 17:11:52]希望係啦~ 星期日去玩POLICEMEN, 希望佢真係唔再喊啦!