2012年12月15日 星期六

真係咁勇敢?

 
隻腳其實都仲未好番架! 真係已經好忍住唔行嚟行去架喇! 所以同滕滕去完上英文班之後, 就番屋企喇! 不過屋苑攪左小小FUNCTION, 有個中年亞婆係到唱亞梅D舊歌, 佢又話要聽喎!



同埋D亞婆坐埋一斉都唔怕, 可能就係因為帶佢去老人院探訪過呀!

個中年亞婆唱左幾隻歌, 原來仲有雜耍表現, 而且仲會叫D小朋友上去玩!

滕滕仲要係第一時間舉手囉! 我見佢咁勇, 就問佢你唔驚咩?! 佢好快就答我唔驚喎, 咁希望下個星期玩POLICEMEN時, 你唔好喊住話唔想我離開你啦!




1 則留言:

  1. 大個仔,唔會喊架喇
    [版主回覆12/18/2012 17:11:52]希望係啦~ 星期日去玩POLICEMEN, 希望佢真係唔再喊啦!

    回覆刪除