好撚煩!
個死人CHEAP客, 上次已經駁我老闆闊佬, 駁我地送左兩部IPHONE 4比佢! 而家, IPHONE 5出, 佢又用同一招數嚟叫我幫佢買!
條仆街又話12月初嚟喎, 問我知唔知大陸邊到有番版嘢買! 又話佢會嚟hk, 叫我幫佢買個iphone 5 喎! 我答佢, 我成年都冇番過大陸, 一d都唔熟路, 既然佢有個朋友成日係大陸, 可以叫佢吖! 同埋, 既然佢做簽證嚟hk就好喇, 我話可以帶佢去旺角行番轉睇下d地道嘢, 而且可以順便同佢去買電話!
呢個撚樣, 次次嚟襯都想厄嘢, 之前仲想話搵我老闆夾份開間廠, 之後又話想我過去大陸幫佢手, 呢樣嗰樣吹水唔抺咀, 一味九up!
3年前就一次過同我落10隻柜, 結果, 走左一半都冇呀! 等我老闆聽到佢落咁多柜仲即刻走去做左幾個新模! 真係佢老味化灰! 好彩我老闆冇嘢多, 就係錢多啫! 起左百九幾萬模, 跟住就唔落柜, 而家呢年, 仲一隻柜都冇! 呢d人唔撚死都用! 一時又話入口膠料, 一時又話入口茶葉, 一時又話人做包裝, 又話每個月出糧成萬蚊美金! 呢d人唔死都冇撚用! 死淨把口!
嚟咪嚟囉, 仲咩次次都要搵我啫! 你知唔知你好撚好撚煩囉!!!
咁撚卜街賤格架
回覆刪除[版主回覆12/13/2012 17:59:20]YES!!!!!!!!!!
[林林回覆12/13/2012 17:37:02]自動失蹤,仲好,唔洗應酬呢啲卜街
[版主回覆12/13/2012 16:37:09]佢條撚樣呀, 之前同我講今日食LUNCH呀, 不過, 可能知道今次R唔到個電話, 所以今日冇影!
仲好, 唔使我要對住佢條撚樣!