雖然好早起身好辛苦, 但係滕滕玩完POLICMAN開心到震, 就真係抵番晒啦! 玩完POLICMAN我地就趕下場喇!
約左契媽1點左右係太子地鐵, 結果成點半先到, 真係等到佢發晒毛~ 嘢都未食, 一落車就食左嘢先!

雖然兩年前見過契媽而家話唔認得, 不過都OK喎, 溝通得幾好, 又唔怕生補!
食完就開始另一個嘅crazy party!!!
約左契媽1點左右係太子地鐵, 結果成點半先到, 真係等到佢發晒毛~ 嘢都未食, 一落車就食左嘢先!
雖然兩年前見過契媽而家話唔認得, 不過都OK喎, 溝通得幾好, 又唔怕生補!
食完就開始另一個嘅crazy party!!!
其實好多時我都係痴痴地線, 買個咁樣嘅假髮玩, 真係笑爆咀囉! 原本有人話唔肯戴架, 不過買左先算啦, 而家, 咪又係戴嚟玩! 但係, 就比人命令我唔准post出嚟, 所以唯有係個blog到post 啦!
滕滕戴左個假髮之後, 原來咁樣衰架!!! 好彩佢唔係女咋, 如果係就大獲喇!!!
做教書嘅, 真係有d橋囉~ 我地玩完交換禮物之後, 大人就打雀~
細路呢, 就~
咁都比我個同學諗到, 用橙嚟轆link!
所以話, 真係普天同慶囉
sorry ~~~ 我唔記得同你講聖誕快樂,其實我今年無聖誕mood,所以好多人都唔記得講呢~!!
回覆刪除[林林回覆12/29/2012 11:27:36] 多謝你嘅體諒
[版主回覆12/28/2012 15:29:14]傻豬嚟嘅! 唔緊要!
滕滕有 d 橋寶寶 feel 呀 ^^
回覆刪除有時 crazy 下先 relax ga!!! good job!!
[版主回覆01/02/2013 14:23:58]橋寶寶咁大件事???!!!