2012年12月21日 星期五

放假了~

番埋今日, 滕滕就放假喇! 睇下有幾多禮物~



仲有, 仲有, 聖誕卡一張,係送比我地嘅!



好似好開心咁囉有咁多禮物, 不過, 再睇下個書包, 發現左有本假期作業!



真係驚死我地D家長太得閑咁, 咁都有功課"比我地做"!

2 則留言:

  1. 聖誕都有作業做,咁暑假............
    [版主回覆12/28/2012 15:38:30]都係架~!
    [林林回覆12/27/2012 16:17:22]而家做家長真係慘~~~
    [版主回覆12/27/2012 14:55:07]可能曾經試過喎
    [林林回覆12/27/2012 14:42:22]係咪無功課做會比家長鬧?
    [版主回覆12/27/2012 14:35:40]我都R晒頭囉~ 咁都有功課做..........

    回覆刪除
  2. 個姓好特別啊
    [版主回覆12/28/2012 15:30:13]都係~

    回覆刪除