2012年12月2日 星期日

冇人有~


著左兩日平底鞋, 我覺得左邊腳眼行路痛, "禁"落去好似腫腫地!

我諗我都算經典, 著平底鞋著到扭襯隻腳, 我段估應該冇人能及!

而家行路仲有小小"拮下拮下"~ 唉! 
 

1 則留言:

  1. 呢啲就係習慣啦
    [版主回覆12/06/2012 16:28:34]一 D都唔習慣!!!

    回覆刪除