我家的肥滕滕
http://www.youtube.com/watch?v=FgoPISrXfdI
2012年12月2日 星期日
冇人有~
著左兩日平底鞋, 我覺得左邊腳眼行路痛, "禁"落去好似腫腫地!
我諗我都算經典, 著平底鞋著到扭襯隻腳, 我段估應該冇人能及!
而家行路仲有小小"拮下拮下"~ 唉!
1 則留言:
林林
2012年12月4日 晚上7:08
呢啲就係習慣啦
[版主回覆12/06/2012 16:28:34]一 D都唔習慣!!!
回覆
刪除
回覆
回覆
新增留言
載入更多…
較新的文章
較舊的文章
首頁
訂閱:
張貼留言 (Atom)
呢啲就係習慣啦
回覆刪除[版主回覆12/06/2012 16:28:34]一 D都唔習慣!!!