2012年12月3日 星期一

禮物

今日收到sasa個mail, 話今個月生日送嘅禮物! 所以lunch就去左攞喇!



做左咁多年會員, 而家先知道原來生日係有禮物送架, 真係嘥晒之前咁多年嘅quota囉!

1 則留言:

  1. 哈哈,每逢生日月,我屋企個信箱就會有好多邀請信,叫你去攞禮物呢~~~
    [版主回覆12/10/2012 11:40:50]我今年一定會留意!!!
    [林林回覆12/06/2012 17:16:57]唔好蝕呀
    [版主回覆12/06/2012 16:28:07]我從來都未試過去攞架, 之前亦都冇為意, 等我今年留意下先!

    回覆刪除