不過, 呢間嘢, 食一次以後都唔會去, 因為把鬼! 而呢間把鬼嘢叫金X, 係油麻地彌敦道530-538號現時購物點商場2樓!
本身我地有4個大人, 佢唔計我個滕滕錢, 所以都預左佢唔會計5份食物! 但係都唔使咁離譜囉!
每人兩粒牛肉! 再叫多轉都冇嚟!
呢碟嘢真係過九份囉! 得嗰3粒, 都唔知佢想點???
呢個天婦羅, 就全完冇味!!!
呢碟, 直頭過撚份! 比4條咁撚多! 乜魷魚好貴架咩??? 再叫又係冇再嚟!!!
呢一碟芝士蝦,味就有喇, 不過D蝦梅嘅!
所謂嘅清酒煮蜆,都係垃圾, D蜆肉好似買一大包雪藏嘅, 再加入個殼到! 所以連一D咸未都冇!
而後面嘅焗蠔, 有芝士味呀, 但係D蠔細隻到, 差D搵唔到囉! 不過呢間嘢就醒呀, 加D雜豆粒落去焗, 睇落去就好好睇咁囉!
呢碗嘅就係所謂嘅翅, 我老公食左一啖就即刻吐番出嚟!
最仆街就係呢間嘢厄人!!! 佢個HEADING就寫住"無限追加$19海膽一板", 話要預早兩日打去BOOKING時講埋要幾多板就得喎, 結果, 去到就話冇晒貨, 未番貨! 其實我覺得跟本就係唔會比你囉! 只不過係一個卓頭嚟引D人去!
我地仲有叫嗰D芝士年糕, 一口豆腐, 蟹子壽司, 鮮冬姑, 羊架好多都跟本就冇嚟到!!!
成間嘢都係垃圾嚟!
我都好驚 24/12 團購食 buffer 瀨野 ~ 比我老公話 @@
回覆刪除[版主回覆12/18/2012 11:01:21]如果唔係放提, 就算唔好食, 應該都可以食飽.......... 唔好咁驚, 應該唔似呢間咁仆街嘅!
咁差架,不過我都未食過好嘅放題~~~
回覆刪除[版主回覆12/19/2012 14:51:15]都係真嘅!!!
[林林回覆12/19/2012 14:28:53]說真的,什麼自助邊爐,放題,真係唔好再去...
[版主回覆12/19/2012 12:24:33]我知道, 但係唔使每人一條嘛! 同埋, 有朋友做日本餐廳, 佢話有D做放提, 係專登拖慢D嘢嚟出, 等你地等到火滾追佢先會再嚟(尤其是貴嘢), 而另外D麻煩嘢(多功夫嗰D), 就出一次比你就算!
所以呢間嘢屬於仆街餐廳!
[林林回覆12/19/2012 09:25:23]通常啲放題睇你人數,再比件數你...
[版主回覆12/18/2012 17:15:28]直頭差得交關! 所以個BLOG一定要OPEN呀