全紫色, 幾鬼靚呀! 多謝晒你呀, 亞Chris!
今日正日生日, 就更係同我至愛食飯啦!
今時今日嘅至愛, 就真係滕滕囉! 一心想快D番去, 快D番去, 可以見到滕滕!
不過, 事與願遺, 越想快D番到去, 就越塞車! 觀塘塞車! 彩虹塞車! 畢架山塞車! 汀九塞車! 小欖塞車! 真係唔想講粗口都唔得囉!!! 6:15上左車, 要8:00先落車!
滕滕等到頸到長埋, 係咁係到問佢老豆行得未行得未, 問到佢老豆火嚟呀
我地去左黃金食泰國菜, 食完就去影左兩張相就要走喇, 因為老公番工!
滕滕而家好識笑, 同佢影相, 就笑到咁嘅樣! 衰衰咁又笑得幾鬼可愛!
扎花好靚呀~~~
回覆刪除[林林回覆12/19/2012 09:30:59]yeah~~~
[版主回覆12/18/2012 17:07:03]佢知我鐘意PURPLE嘛, 仲要BINGO左我最鐘意嘅紫玫瑰!