http://www.youtube.com/watch?v=FgoPISrXfdI
因為佢地無得上報紙咪覺得你威囉唔好理佢地,只要行得正,企得正,就得喇[版主回覆12/27/2012 14:38:15]學我個高人朋友話齋, 佢一時間接受唔到我上左報妒忌我啫~[林林回覆12/27/2012 13:26:59]唓~~~嘥氣[版主回覆12/27/2012 11:52:38]串我呢個人唔展得! 如果可以, 我一早串番佢啦~[林林回覆12/21/2012 11:03:31]你唔展示你唔老黎一面比佢睇[版主回覆12/19/2012 14:52:55]表面上佢唔知我唔老嚟![林林回覆12/19/2012 14:25:47]算啦,有啲人就係咁無聊啦,你越理佢,佢咪越得戚[版主回覆12/19/2012 14:14:56]因為個主持人搵我, 問我可唔可以幫佢做篇訪問登係報紙, 我目的係想幫個主持人去推廣下佢個"BB醫生"(因為係新團體), 所以我就答應左! 之前都講過下叫佢係FB唔好TAG我, 而我亦再有同佢講張相主要係滕滕, 最好唔好咁正面! 不過, 主持人同個記者傾完之後, 就話呢張相無得彈, 因為有"BB醫生"張貼紙係滕滕個身! 我唔想人地覺得我煩, 所以就答應左!其實我都係想幫人啫! 如果我覺得好威, 我就自己POST上去FB啦, D人真係無九聊囉!
見報喎haha...你有被訪問嗎?[版主回覆12/27/2012 11:55:59]佢打嚟做訪問架, 不過佢登出嚟有D都唔係我講嘅!
因為佢地無得上報紙咪覺得你威囉
回覆刪除唔好理佢地,只要行得正,企得正,就得喇
[版主回覆12/27/2012 14:38:15]學我個高人朋友話齋, 佢一時間接受唔到我上左報妒忌我啫~
[林林回覆12/27/2012 13:26:59]唓~~~嘥氣
[版主回覆12/27/2012 11:52:38]串我呢個人唔展得! 如果可以, 我一早串番佢啦~
[林林回覆12/21/2012 11:03:31]你唔展示你唔老黎一面比佢睇
[版主回覆12/19/2012 14:52:55]表面上佢唔知我唔老嚟!
[林林回覆12/19/2012 14:25:47]算啦,有啲人就係咁無聊啦,你越理佢,佢咪越得戚
[版主回覆12/19/2012 14:14:56]因為個主持人搵我, 問我可唔可以幫佢做篇訪問登係報紙, 我目的係想幫個主持人去推廣下佢個"BB醫生"(因為係新團體), 所以我就答應左! 之前都講過下叫佢係FB唔好TAG我, 而我亦再有同佢講張相主要係滕滕, 最好唔好咁正面! 不過, 主持人同個記者傾完之後, 就話呢張相無得彈, 因為有"BB醫生"張貼紙係滕滕個身!
我唔想人地覺得我煩, 所以就答應左!
其實我都係想幫人啫! 如果我覺得好威, 我就自己POST上去FB啦, D人真係無九聊囉!
見報喎haha...你有被訪問嗎?
回覆刪除[版主回覆12/27/2012 11:55:59]佢打嚟做訪問架, 不過佢登出嚟有D都唔係我講嘅!