2012年12月18日 星期二

d人好得閑呀???

尋日報導一出, 果然不出我所料, 有人打嚟串我囉~



之前我已經同個主持人講過下, 叫佢係FB d相唔好tag我, 因為我費事比人串! 不過後嚟個主持人叫我括出去, 因為唔可以理得人咁多, 做番自己覺得應該要做嘅事!

其實, 我都已經唔會理人點講, 就算d朋友串住咀咁話我唔似係d咁嘅人, 我都已經唔會理佢點講, 自己想去就去!

但係, 我唔明, 仲咩要專登打嚟串我囉? 我個心都想括出去, 但係唔好專登打電話嚟攪我吖! 究竟係我小氣, 定係d人, 真係好撚無聊呢???

講笑同串, 我識分架! 上左報紙乜好威咩??? 我唔覺喎!



2 則留言:

  1. 因為佢地無得上報紙咪覺得你威囉
    唔好理佢地,只要行得正,企得正,就得喇
    [版主回覆12/27/2012 14:38:15]學我個高人朋友話齋, 佢一時間接受唔到我上左報妒忌我啫~
    [林林回覆12/27/2012 13:26:59]唓~~~嘥氣
    [版主回覆12/27/2012 11:52:38]串我呢個人唔展得! 如果可以, 我一早串番佢啦~
    [林林回覆12/21/2012 11:03:31]你唔展示你唔老黎一面比佢睇
    [版主回覆12/19/2012 14:52:55]表面上佢唔知我唔老嚟!
    [林林回覆12/19/2012 14:25:47]算啦,有啲人就係咁無聊啦,你越理佢,佢咪越得戚
    [版主回覆12/19/2012 14:14:56]因為個主持人搵我, 問我可唔可以幫佢做篇訪問登係報紙, 我目的係想幫個主持人去推廣下佢個"BB醫生"(因為係新團體), 所以我就答應左! 之前都講過下叫佢係FB唔好TAG我, 而我亦再有同佢講張相主要係滕滕, 最好唔好咁正面! 不過, 主持人同個記者傾完之後, 就話呢張相無得彈, 因為有"BB醫生"張貼紙係滕滕個身!

    我唔想人地覺得我煩, 所以就答應左!

    其實我都係想幫人啫! 如果我覺得好威, 我就自己POST上去FB啦, D人真係無九聊囉!

    回覆刪除
  2. 見報喎haha...你有被訪問嗎?
    [版主回覆12/27/2012 11:55:59]佢打嚟做訪問架, 不過佢登出嚟有D都唔係我講嘅!

    回覆刪除