2012年12月10日 星期一

生日飯

今日熙媽專登過嚟請我食生日飯, 咁拮住腳都一定要去啦!



已經食第四餐生日飯喇, 好似好多咁, 不過其實我朋友有限, 但係個個都識得好耐, 因為我份人好長情, 做得朋友就可以keep好耐!

熙媽情緣都係係網上識, 本身唔係識佢, 而係另一個媽媽! 我地兩個性格有樣似, 就係唔會係人都啱傾, 但係又好有緣份地可以傾到計喎! 真係奇妙!

亞yan送左支peeling比我呀! 多謝晒  !!!

除左我有禮物, 唔知點解滕滕都有份!





3 則留言:

  1. 因為個個都鍚滕滕
    [版主回覆12/14/2012 15:07:58]
    [林林回覆12/14/2012 14:51:54]你???嘿~~~
    [版主回覆12/14/2012 14:37:31]我都唔大架~
    [林林回覆12/14/2012 10:02:35]佢細吖嘛
    [版主回覆12/13/2012 16:32:38]真係個個都錫晒佢囉~ 如果唔係, 我老公點會一番嚟就係咁咀佢啫!

    回覆刪除
  2. 係咪要多謝叉燒媽呢???緣份真係好奇怪呢...呢D咪叫做人夾人緣囉, 朋友唔需要多見, 但係需要你嘅時候總會出現, 開心嘅唔一定第一時間同你分享, 但唔開心事第一件事搵你分享, 先係你嘅好朋友~
    [版主回覆12/18/2012 17:21:52]要多謝佢啦! 之前嗰次去和民, 就當係多謝左佢架喇

    回覆刪除
  3. 仲有呀, D零食我係請你食架...諗住俾你係公司見到我D美食相時食架heheh...
    [版主回覆12/18/2012 17:20:29]你早講原來係比我架嘛! 我攞晒番屋企喇!

    回覆刪除