http://www.youtube.com/watch?v=FgoPISrXfdI
因為個個都鍚滕滕[版主回覆12/14/2012 15:07:58][林林回覆12/14/2012 14:51:54]你???嘿~~~[版主回覆12/14/2012 14:37:31]我都唔大架~[林林回覆12/14/2012 10:02:35]佢細吖嘛[版主回覆12/13/2012 16:32:38]真係個個都錫晒佢囉~ 如果唔係, 我老公點會一番嚟就係咁咀佢啫!
係咪要多謝叉燒媽呢???緣份真係好奇怪呢...呢D咪叫做人夾人緣囉, 朋友唔需要多見, 但係需要你嘅時候總會出現, 開心嘅唔一定第一時間同你分享, 但唔開心事第一件事搵你分享, 先係你嘅好朋友~[版主回覆12/18/2012 17:21:52]要多謝佢啦! 之前嗰次去和民, 就當係多謝左佢架喇
仲有呀, D零食我係請你食架...諗住俾你係公司見到我D美食相時食架heheh...[版主回覆12/18/2012 17:20:29]你早講原來係比我架嘛! 我攞晒番屋企喇!
因為個個都鍚滕滕
回覆刪除[版主回覆12/14/2012 15:07:58]
[林林回覆12/14/2012 14:51:54]你???嘿~~~
[版主回覆12/14/2012 14:37:31]我都唔大架~
[林林回覆12/14/2012 10:02:35]佢細吖嘛
[版主回覆12/13/2012 16:32:38]真係個個都錫晒佢囉~ 如果唔係, 我老公點會一番嚟就係咁咀佢啫!
係咪要多謝叉燒媽呢???緣份真係好奇怪呢...呢D咪叫做人夾人緣囉, 朋友唔需要多見, 但係需要你嘅時候總會出現, 開心嘅唔一定第一時間同你分享, 但唔開心事第一件事搵你分享, 先係你嘅好朋友~
回覆刪除[版主回覆12/18/2012 17:21:52]要多謝佢啦! 之前嗰次去和民, 就當係多謝左佢架喇
仲有呀, D零食我係請你食架...諗住俾你係公司見到我D美食相時食架heheh...
回覆刪除[版主回覆12/18/2012 17:20:29]你早講原來係比我架嘛! 我攞晒番屋企喇!