2010年9月29日 星期三
真係一個迷~
2010年9月28日 星期二
你真係變左~
由尋晚開始, 滕滕瞓覺時好似已經唔係咁想我曖佢喇!
飲完奶, 抱左上手一陣, 佢就爭扎起身爬過去我地個枕頭到要自己瞓! 起初佢爭扎我都唔比佢起身, 因為覺得佢又唔知仲咩想去玩, 但係佢再三爭扎之下, 我就放手睇下佢想點, 原來係去我地個枕頭上面瞓低!
今晚都係咁, 曖左佢幾下就突然起身, 又係要去我地個枕頭到! 原來佢想自己瞓!
可能日後我已經冇得再好似之前咁暖佢瞓喇! 原本諗住佢兩歲到先train佢自己瞓, 睇嚟好似想提前.........係佢想!
有D失望..............! 因為佢已經大個仔左!
2010年9月27日 星期一
唔通真係?!
滕滕而家都仲有小小鼻水鼻涕, 唔知使唔使再去睇醫生呢!
不過, 今次病, 滕滕真係唔同左, 唔係乖左, 而係曵左, 仲要係好多!
人地話小朋友病完好多都曵左, 滕滕而家都未病完, 呢個精神狀態就已經出左嚟!
叫左佢唔好, 都仲係咁, 打完手手都仲要嚟, 仲越玩越過份, 屎塔都攞嚟玩!
家姐問我仲要唔攞走個屎塔喎! 唔好講得咁容易, 到時你個仔戒片你就知!
我話而家同佢戒片, 基本上半個鐘至一個鐘左右就要叫佢地去廁所, 唔通成日張個屎塔搬嚟搬去咩, 唔搬屎塔就即係搬佢啦, 有時滕滕示意佢要痾vv, 叫/抱得佢去得廁所嚟, 佢都可能已經忍唔住啦, 因為佢地都仲未係好識架嘛! 仲有喎, 佢地大就仲攞命, 有時要比佢地睇住個電視先可以集中到, 如果係我地個廁所到, 大把嘢比佢攪, 咁又點痾得出呢~
家姐又話, 都要試下要佢地係廁所去啦! 唔好咁口嚮, 你睇日試下半個鐘頭叫佢去一次廁所, 一係就一日同佢地洗底褲洗到黑, 咁你就知道有幾難!
滕滕, 唔好怪我!
係你迫我架! 你唔玩個廁所, 我係唔會罰你舉蓋架!
煩爆!!!
2010年9月26日 星期日
可唔可以比我抖下~
好驚~
身痕~
我都唔明, 仲咩滕滕而家瞓覺都周身痕架!
一係就頭痕, 一係就頸痕, 一係就腰痕, 一係就眼痕, 一係就大肶痕, 一係就腳痕, 而今晚就輪到PAT PAT痕!
我一路同佢抓個PAT PAT, 我就覺得我好似係到彈緊結他, 因為我左手欖住佢, 右手就好似彈結他咁一下一下!
2010年9月25日 星期六
冇得比你選擇!
2010年9月24日 星期五
乜原來你識架, 早講吖~!
第一次同滕滕啜鼻涕, 就係係上個星期日夜晚, 食左幾日藥滕滕仲有小小鼻水、鼻塞, 咁少不免都仲會再同佢啜多幾下!
原來啜鼻涕真係一個挑戰, 幫滕滕啜左第一次之後都覺得好似冇咩特別, 同老公嗌交有時都會喊到鼻涕都流晒出嚟, 跟住就自己唔多唔少都食番小小(好似好核突 ), 所以啜佢D鼻涕其實同食自己D鼻涕都係差唔多!
不過, 當第二次又再嚟嗰時, 個心又定左一定先去啜, 因為原來又要再比膽自己再嚟多次!
同追月嗰日同老公講, 滕滕仲有鼻水呀, 又有鼻塞, 想睇多次醫生但係又唔開, 第日放公番嚟就要同佢去睇多次喇! 話口未完, 滕滕D鼻水又流左出嚟喇!
我睇住老公攞張紙巾行去滕滕到, 跟住就叫滕滕"FREE"喎! 哎呀, 滕滕居然識呀!!! 雖然未可以好似我地大人咁咁大力, 但係佢原來識"FREE"鼻涕呀!!!
早講吖! 唔使下下同佢啜嘛, 有時叫佢自己"FREE"下都好吖!!!
有冇攪練錯!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
2010年9月23日 星期四
養唔熟架!!!
2010年9月22日 星期三
中秋節......我+滕滕.......+同學!
今日中秋節放早, 約左熙媽係葵芳比支甲油佢之後就去左行一陣, 行行下揰到個同學喎, 吹左一陣水就叫佢入嚟我到食飯喇, 因為今晚得我同滕滕咋, 老公又死左去開OT!
滕滕唔知仲咩好鐘意我呢個同學, 唔使warm up就已經叫人同佢玩喇!
又一新挑戰~
上個星期五去完健康院做體格檢查, 姑娘話兩歲到就要同佢戒多一餐奶, 最好就係戒夜晚嗰餐, 因為方便戒片!
同埋, 佢地兩歲之後, 我地食乜, 佢就食乜, 唔使特別煮, 同埋食餐時間就同我地大人一樣, 最多朝早同tea比餅餅佢地食, 而夜晚食完飯之後就食d水果, 九點鐘就好瞓喇, 因為又再配合佢地就嚟要番學!
真係又一新挑戰! 九點就要瞓! 而家9:30要佢上床開始飲奶, 我都已經覺得好早, 因為飲完都成九點九, 唔係餐餐九點九就有倦意架嘛, 而家仲話要九點?
...........好高難度!!!
2010年9月21日 星期二
一齊打敗仗~
滕滕唔舒服, 跟住就輪到我!
食左d成藥, 好眼瞓, 開左張瑜伽蓆係枱底, 朝早瞓左成個幾鐘, 家姐就話滕滕瞓意係sofa底, 我就鐘意係枱底, 好似人地係天橋底咁瞓覺 !
老公又番夜, 我好唔開心, 因為我唔舒服佢都番工, 大佬呀, 你估我鐵人嚟架咩!!! 就算你應承嗰時未知我唔舒服, 咁你知道之後都可以推卦? 唔係應承左就唔推得架???
2010年9月20日 星期一
"你唔係唔比個仔見我亞媽吓嘛~?!"
原本尋晚去奶奶到做節, 不過滕滕唔舒服, 所以我就話滕滕唔出去, 我就放工都番屋企喇, 但係老公就即刻話: "你唔係好似邊個邊個咁嘛?! 唔比我亞媽見滕滕呀!!!" 佢一講完, 我就即刻係到大笑!!! 問佢係唔係有病, 個仔唔舒服都要出去做節? 真係冇練嘢吓嘛???
我知, 佢二家姐好難得先揪到時間番去做節, 佢想比滕滕佢二家姐見下, 但係我又唔係好明, 佢二家姐都冇搵過我地一次話想見下滕滕喎~?! 我都好耐冇見過我細佬個女, 我都成日話想去搵佢, 但係佢二家姐冇囉! 我又知, 佢二家姐要睇鋪, 自己生意更係好難行開, 但係個囝唔舒服都要出去??? 所以老公講完話我唔比個仔奶奶睇之後, 我就即刻話聽日我問下佢亞媽, 咁樣係唔係代表唔比個仔奶奶睇! 跟住再加多一句, 問完佢亞媽, 就再問下我亞媽,double confirm 係唔係我錯!
所以尋日朝同滕滕等緊睇醫生之際, 我就係老公面前打去同奶奶講滕滕唔舒服唔出嚟, 不過佢個仔就話我咁樣做係唔比個仔佢見喎! 奶奶一聽到就即刻話唔緊要, 咁滕滕唔舒服就唔好出嚟啦, 不過我又再三強調, 你個仔話我唔比你見滕滕, 所以我一定要親自打電話比你! 老公一路聽我講電話, 就一路笑, 因為佢都知佢自己講錯嘢, 但係就死都唔認巢!!!
真係天大笑話!!! 個仔唔舒服唔出街, 唔去你亞媽到, 都話唔比個仔你亞媽見呀??????
你放心啦老公, 我一定下次等埋你係到, 張呢番對話, 係我老豆老母問前問多次我咁做, 係唔係唔比你亞媽見滕滕!
破產雙月
2010年9月19日 星期日
第一次 + 360度盤旋
兩個傻佬傻襯襯~
今日熙媽&熙熙嚟我地屋企玩, 滕滕同熙熙今日終於有交流喇, 兩個成日都爭住個波波,
滕滕就惡到死, 必定要攞到個波先肯收手, 熙熙呢, 就唔會硬併, 最多比滕滕搶左個波之後就尖叫幾下!
我同熙媽講, 捉佢兩個坐係sofa 影番張相先, 但係原來做呢樣嘢係好難架!
2010年9月18日 星期六
快D食晒佢啦, 好攰呀~
連續第三日出去食飯, 好攰呀~
今晚同表叔佢地一斉做節, 張雪球介紹左我係樂富嗰間御膳到食, 不過可能地段問題, 個個都好似唔係好鐘意嗰到!
可能因為樂富而家個商場整大左好多, 仲要分左兩邊, 所以個個都唔係好識搵, 而我地由停車場行到去, 都攪左成20分鐘, 因為係停車場唔識搵路, 再加上比人老點, 所以BKG左6:00到, 都攪到成6:30先去到, 好彩, 老豆今次做到嘢, 佢去左攞位先!
表叔都係, 一嚟到就火火地, 因為我6:15打比表妹, 佢話表叔已經係3樓, 但係6:30先到, 所以我估佢又係搵唔係好到, 可能係因為佢拖住舅婆行左咁耐, 跟住食食下仲同我講之前食嗰間而家好似轉左比人, 下次可以去再食下喎!
算啦, 間嘢d嘢食都幾好, 老豆仲話食呢 d 好過成日去酒樓食, d 餸幾好食之餘, 仲上得好快, 不過 d 人就7 D, 因為我地有成14個人, D餸只係得6個人份量, 又唔出聲話可以叫多客, 下下都要我再番叫! 你知啦, 老人家又怕餓襯, 細佬仔又唔等得!
好喇, 食埋星期一, 同奶奶做埋節, 就食完喇!
起碼要抖番一輪先, 因為好攰呀!!!
2010年9月17日 星期五
雙針~
今日同滕滕打埋兩支針, 一支係5合1, 另外一支係水痘針!
果然不出我所料, 一打完就咋晒型, 好可憐咁望住你喊話比你知佢好痛, 不過一放左粒糖落口, 就已經收晒聲喇, 你話佢幾為食呢~
打完呢次針, 我想轉DR, 因為雖然呢個DR年紀比較大D, 可能經驗多D, 但係佢好似冇咩講, 唔係我想像中咁鐘意小朋友嗰種! 佢雖然事後有嚟問下滕滕有冇發燒, 有冇咩特別, 但係唔知點解, 呢個DR 唔係我想像中咁好!
原本好想去探我接生嗰個DR FAN 架, 但係佢咁啱放假去左旅行, 所以我都好失望!
打完針, 就去同亞媽食生日飯喇~ 朋友話歲半支針好痛喎, 佢個女打完之後就乖左3日, 但係滕滕都唔係嘅, 佢簡直似叉爆電咁, 今晚簡直曵到飛起, 仲要冇乜係坐定過, 攪到我眼都暈, 起勢咁叫, 又起勢咁係抓, 又起勢咁攪! 我係到諗, 係唔係支針有興奮作用架, 如果唔係滕滕點解好似痴左線咁架!!!
2010年9月16日 星期四
體格檢查
啱啱同滕滕去完健康院做體格檢查, 大部份發展都OK, 只係講嘢就差左小小!
姑娘話, 其實我地都唔使太擔心佢講嘢, 因為有D BB都成兩歲半先開始, 滕滕只不過比起其他小朋友所識講嘅單字少左D啫!
我問姑娘有關語言障礙嘅問題, 姑娘話語言障礙冇咁早可以知道, 不過如果小朋友有呢D問題, 佢嘅理解力都會差D! 嘩~ 一聽到呢句, 都安心D, 因為滕滕而家大部份都知道&明白我地講乜, 所以佢理解力一D都冇問題!
係姑娘問我嘢其間, 滕滕掉左D積木幾次落地, 而我就第一時間叫佢唔好再掉喇, 如果唔係打打架! 係呢個時侯, 姑娘話叫我唔好成日都講打打喎, 因為我講打打多過講媽媽, 可能佢第日識講打打, 都唔會講媽媽喎 ! 姑娘話, 如果佢第日咁樣掉D玩具, 可以攞走D玩具唔比佢玩, 等佢知道掉左之後嘅後果就係冇得玩, 咁整下整下佢地就唔會掉架喇!
仲有姑娘話, 要係兩歲到, 就要同佢戒剩一餐奶, 而且最好戒夜晚嗰餐, 因為會比較容易戒夜晚條片! 同埋, 兩歲之後, 就要食我地食嘅嘢, 餐數都最好要同我地一樣, 只係朝早兩餐之間, 同埋TEA就可以食小小餅餅/包包! ..........E, 咁我地咪可以好快一斉去旅行囉 ?!
係兩歲前, 姑娘話佢要開始要學習日常生活嘅物品喇, 例如枱、椅、筆、碗、叉、匙羹之類, 而且仲問我屋企有咩玩具, 問我有冇買煮飯仔比佢喎~ 煮飯仔? 乜唔係女仔玩嘅咩? 姑娘話, 買煮飯仔比佢玩, 係等佢學下碗、叉、匙羹呢一類用品喎~ 而且可以等佢地練下力, 扮下切嘢咁! 所以又有機會比我買玩具比滕滕玩喇 !
一陣, 就要同滕滕去打半歲針&水豆針喇! 今時唔同往日, 以前打針痛都唔知咩事, 今次去唔知會點呢???
又進步左囉!
因為滕滕包住條尿片焗, 成日抓到一粒粒, 所以我8月尾下令要同滕滕介片, 到左今日, 個工人同我講, 滕滕一起身, 就自己要除片, 可能佢已經覺得冇左條片片係一件爽事喇!
而家滕滕已經唔止一次自己行埋去攞起個屎塔蓋話要VV喇, 但係當然佢更係仲會有時唔記得左啦~ 而且係中午瞓覺時, 已經有幾次冇痾尿係條片到喇, 所以, 可能, 佢已經開始識control已經瞓覺時唔痾VV喇!
不過唔緊要, 慢慢嚟, 媽me又唔係要你即刻得! 只要你有進步, 我就知道你係有努力喇!
做節~
2010年9月15日 星期三
你唔好同我講你好辛苦!
可悲!
無可擋的豬腳~
真係唔知幾時先可以一樣一樣咁整完!
滕滕出世係醫院影嘅相, 而家先攞出去過膠! 成年幾, 終於都過左喇!
醫院比左本書仔, 其中有一頁係印左滕滕出世對腳架!
而家一對起, 嘩~ 幾豬呀! 個身又唔係好肥, 手肶又唔係好肥, 唯獨係雙腳肥到呢~
而家叫佢聞下雙隻腳嗅唔嗅, 佢就走去嗅下, 有時自己聞完仲比我地聞下~ 哎! 真係冇之前細個咁嗅呀!!!
上個星期, 我已經發現左! 原來滕滕套睡衣好好索架!!! 尋晚臨瞓前, 老公見我聞完滕滕d衫就問我咩味, 跟住就佢又走去聞! 仲有之前, 叫滕滕執好d玩具先好瞓, 佢就續個公仔又走去聞幾下先放番佢落柜
!
原來成家人都傻架!!!
2010年9月14日 星期二
嗱~ 唔係我教, 唔好賴我呀~
呢條滕滕, 而家一跌襯、撞襯、整襯, 就第一時間咋嬌喊住嚟話比你知佢邊到痛痛!
好啦, 痛咪痛囉, 最多都係同你呵番啫~ 但係當你同話同佢呵番嗰時, 條友仔就順便話埋比你知, 邊到整到佢, 仲行埋去打嗰個位喎~
喂~ 你自己唔小心整到啫, 關嗰到咩事先? 我都冇教過你去打打整襯你嗰到, 邊個教你要打打佢架???
下次唔好再攪我喇!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
2010年9月13日 星期一
煩到嘔~
2010年9月12日 星期日
有骨氣!!!
又要比個叻你喇~
我唔係只係成日鬧人咁惡嘅, 如果做啱左, 我都會比個good 你嘅!!!
今日滕滕值得一讚, 就係佢無啦啦自己行埋去個屎塔到, 攞起個蓋, 話比我知佢想VV!
如果, 以後你都係咁就真係very 乖乖喇~
2010年9月11日 星期六
原來只剩..........4..........
尋日攞滕滕本健康記錄簿出嚟, 睇番幾時要去健康院到做體格檢查, 睇睇下, 搵到一頁係寫左臼齒同恆齒係幾時幾時出, 原來滕滕已經係指定時間出晒佢要出嘅牙仔喇, 只係仲有4隻"第二臼齒"未出!
嘩~ 唔怪得呢個豬仔呢輪又不停咁咬張膠墊啦!
P.S. 我睇睇下, 點解呢頁最頂個heading 寫住: "男孩出牙記錄", 咁係唔係女仔唔同d架???
2010年9月10日 星期五
唔係親生就真係唔同d!
我唔會放過你架~ Start to train!
2010年9月9日 星期四
親子~
應該係我講多謝先啱~
嫲嫲錫晒你~
2010年9月8日 星期三
多謝張雪球!!!
NO.7, 非你莫屬!!!
2010年9月7日 星期二
2010年9月6日 星期一
都未見過有人7得咁交關~
2010年9月5日 星期日
咁都比你發現到?!
已經兩個星期冇開過喇, 所以今日又開左水池比滕滕玩!
朝早10點半就已經開始動工, 因為滕滕8點半已經醒左喇, 咁所以唯有早玩早收啦!
一如以往, 我一路bom, 滕滕就要行嚟幫手, 加緊水嗰時, 佢就係咁her住要快d, 等一陣啦, 得我一個做, 就更係咁架喇!
玩左半個鐘到, d 水都開始凍, 咁我就靜靜雞一個一個玩具咁攞上嚟, 然後抺乾放左係枱面! 不過抺到第二個, 就已經比滕滕發現左喇, 仲her住咁要攞番, 掉番落水到呀!
次次都係啦, 到時到候話要上水喇, 都扭下扭下個pat pat 話唔好!
唔好唔上啦~ d 水凍喇, 豬仔!
2010年9月4日 星期六
一次過喇~
今日亞妹入嚟探我地, 可能成個幾月冇見, 滕滕初初都有小小驚驚地~ 不過, 玩左一陣就更係冇嘢, 而且癲左啦!
夜晚我地去左元朗有個舊同事開嘅日本餐廳食飯!
因為順便一次過慶祝生日呀! 老公就8月生日, 亞妹就9月, 搵個中間位慶一慶佢, 唔使又再要搵時間再食多次, 因為而家有左滕滕, 就係唔係成日有時間出嚟!
以前滕滕唔係太重, 我都會單拖帶埋滕滕去街, 但係而家就真係油麻地喇, 因為滕滕真係太重喇! 唔攞車仔跟本就唔知點出, 因為只係滕滕D"架餐"就已經十斤八斤重, 再灰加埋滕滕就一定"NIC"死我! 但係帶埋車仔就上唔到巴士, 咁你話教我點吖!
2010年9月2日 星期四
再等~
2010年9月1日 星期三
我怕你嘔呀~
呢個滕滕, 我都唔知佢仲咩為食成咁樣!
你係我個肚到, 我已經都唔係就住食嘢架啦, 又冇不停咁食, 只不過係比平時份量多小小, 食多一兩餐小食啫~
我都唔明, 仲咩你一見到我地食嘢, 就即刻要食埋一份呀?! 就算啱啱食完飯冇幾耐, 你都可以照食可也, 成個叉燒包食晒, 仲要食埋腸粉! 你真係冇咩係唔啱食囉!
你食完晚番, 到我放工番嚟食飯, 你又要行埋嚟! 我放工買包包, 買蛋糕番嚟比你第日下午食, 你一見到就又要食!
你把口已經冇停過架啦, 下午已經有tea time食粉粉, 跟住就又有水果, 都冇停過, 夜晚又要食埋我地食嗰d餸, 跟住比你見到包/蛋糕又要食埋, 仲要下下"her"住要食, 好似好餓咁!
究竟你係為食定係唔知飽呀??? 冇奶油你唔知飽囉, 因為食飯你都係食晒一碗之後你就洒手寧頭, 咁即係飽啦, 但係食完飯你又可以食其他嘢喎~?!
嘩~ 你食咁多, 我真係怕你飽到嘔呀~!!!