2010年9月19日 星期日

第一次 + 360度盤旋

今次滕滕真係水皮! 尋日天氣真係好焗, 因為吽打風, 出出入入, 又熱又焗, 跟住又有冷氣, 可能就係咁就lai左嘢喇!

 

尋日送完熙媽佢地走左之後番到屋企, 我叫醒老公睇住滕滕, 因為我要整飯仔比滕滕食, 但係老公就卦住瞓覺, 滕滕就係到喊! 我起初以為滕滕喊到流晒鼻水, 但係過左一陣又再有小小, 出去食飯又再有小小, 仲要耐唔耐打乞嚏, 所以咁樣嘅情況, 我就知道應該係唔舒服喇!

 

9點鐘就比奶佢食瞓覺, 但係到左差唔多11點就喊醒左喇, 但係佢唔肯瞓反, 因為個鼻塞晒呀! 坐又唔係, 瞓又唔係, 一吸氣吸唔到, 就大喊大叫! 死啦, 鼻塞可以點呀, 如果發燒都話可以沖下涼吖, 今次真係乸手唔成勢! 睇見滕滕咁辛苦, 我真係無計可施, 只係諗點樣可以同佢通番個鼻啫, 無辦法就之下, 我付出我第一次, 就係同佢啜鼻涕! 預備落嗰下真係有小小驚驚地, 一來怕整親佢, 二來真係有小小核突! 不過核突都要架啦, 咁佢透唔到氣喎! 好彩啜左真係好左d, 起碼都可以透到一陣!

 

不過一陣之後, 又喊喇, 所以我搵左支白花油同佢點左個鼻一下! 可能未試過, 所以滕滕好抗拒, 仲成日喊住嚟整個鼻! 唔鐘意都要啦, 搽左真係順暢左嘛! 就係咁, 成晚就喊下醒下, 喊下醒下!

 

尋晚第一次抱埋三個人一斉瞓, 不過就真係好難頂, 因為滕滕唔舒服, 所以就就住佢嚟瞓, 而滕滕可能因為迫, 轉呢邊又冇位, 轉嗰邊又冇位, 而且滕滕成晚就係個"枕頭上面"360度咁盤旋, 所以我四點幾忍唔住抱佢番bb床, 因為我瞓到成身都好痛!

2 則留言:

  1. 其實係有一支嘢,幫bb吸鼻涕出黎架,買支看門口啦
    [版主回覆09/20/2010 16:25:00]嗰支嘢, 我有買, 不過好似唔係好得!

    回覆刪除
  2. 咁細個係咪唔用得白花油架?屋企有冇曼秀雷敦薄荷膏?
    [版主回覆09/20/2010 21:48:00]樽曼秀雷敦過左期, 冇晒未喇!(今日先買番咋)
    我同dr講過, 佢又冇話唔用得喎~ 不過可能白花油勁過济, 佢地唔係好接受!

    回覆刪除