2010年9月20日 星期一

破產雙月

九月&十月, 係我一年之中要申請破產嘅兩個月, 因為.............

 

1)亞媽生日

 

2)八月十五

 

3)我、老公 & 滕滕要到期交保險

 

4)請亞媽、老豆去旅行

 

年年都係咁喇, 亞媽生日, 只係係八月十五前幾日, 同佢慶完就要做節, 都係出去食飯啦, 跟住又要比錢舅父做節, 又要比錢舅婆做節, 又要比錢奶奶做節(好彩亞媽唔使比)...........呢d只不過係洗好少錢啫, 但係跟住就要交半年一次嘅保險先至開始大獲, 而滕滕係一年!

 

以前亞媽辛苦成日搵錢, 所以而家就算佢未完全退休, 我地3個都會比錢佢10月去旅行, 等佢出去行下都好吖! 以前我地細個就同我地講, 佢連飛機都未坐過! 聽到都心酸! 所以我就撰左每年10月份左右囉, 因為10月d團平d, 就算我地撰d貴d嘅, 佢地都可以去多幾日玩吖嘛!

 

仲有, 有個best fd係10月3結婚, 今年仲要加多份人情錢!!!

 

哎呀! 好窮呀!!!

4 則留言:

  1. 咁11月至去旅行囉...11月都平架
    [版主回覆09/21/2010 15:40:00]10月&11月都係我地心目中嘅時間, 因為就算同high season一樣價錢, 佢地都可以去多幾日嘛~

    回覆刪除
  2. 查實年繳平到幾多呀?如果唔係好多不如每月供喇~
    [版主回覆09/21/2010 15:41:00]我諗一個幾舊水啦, 咁而家3個就應該都平到幾多喇!
    不過當初冇諗過係堆埋呢兩個月架嘛!

    回覆刪除
  3. 6月都係淡季喎,咁咪唔洗迫埋一齊囉
    [版主回覆09/21/2010 18:12:00]因為亞媽舊歷8月中生日嘛, 所以去旅行係當佢嘅生日禮物嚟!

    回覆刪除
  4. 真係孝順喇~~~
    [版主回覆09/22/2010 14:26:00]亞媽得一個, 雖然係就係煩d, 不過佢都好辛苦嘅~
    你同我都明白, 係d 仔唔明, 所以第日生個女先再生仔就會好d, 顧家d!!!

    回覆刪除