九月&十月, 係我一年之中要申請破產嘅兩個月, 因為.............
1)亞媽生日
2)八月十五
3)我、老公 & 滕滕要到期交保險
4)請亞媽、老豆去旅行
年年都係咁喇, 亞媽生日, 只係係八月十五前幾日, 同佢慶完就要做節, 都係出去食飯啦, 跟住又要比錢舅父做節, 又要比錢舅婆做節, 又要比錢奶奶做節(好彩亞媽唔使比)...........呢d只不過係洗好少錢啫, 但係跟住就要交半年一次嘅保險先至開始大獲, 而滕滕係一年!
以前亞媽辛苦成日搵錢, 所以而家就算佢未完全退休, 我地3個都會比錢佢10月去旅行, 等佢出去行下都好吖! 以前我地細個就同我地講, 佢連飛機都未坐過! 聽到都心酸! 所以我就撰左每年10月份左右囉, 因為10月d團平d, 就算我地撰d貴d嘅, 佢地都可以去多幾日玩吖嘛!
仲有, 有個best fd係10月3結婚, 今年仲要加多份人情錢!!!
哎呀! 好窮呀!!!
咁11月至去旅行囉...11月都平架
回覆刪除[版主回覆09/21/2010 15:40:00]10月&11月都係我地心目中嘅時間, 因為就算同high season一樣價錢, 佢地都可以去多幾日嘛~
查實年繳平到幾多呀?如果唔係好多不如每月供喇~
回覆刪除[版主回覆09/21/2010 15:41:00]我諗一個幾舊水啦, 咁而家3個就應該都平到幾多喇!
不過當初冇諗過係堆埋呢兩個月架嘛!
6月都係淡季喎,咁咪唔洗迫埋一齊囉
回覆刪除[版主回覆09/21/2010 18:12:00]因為亞媽舊歷8月中生日嘛, 所以去旅行係當佢嘅生日禮物嚟!
真係孝順喇~~~
回覆刪除[版主回覆09/22/2010 14:26:00]亞媽得一個, 雖然係就係煩d, 不過佢都好辛苦嘅~
你同我都明白, 係d 仔唔明, 所以第日生個女先再生仔就會好d, 顧家d!!!