尋日同老闆傾馮小姐放產假一事! 老闆話叫我自己同馮小姐傾, 傾好之後就通知佢一聲就得, 唔使問佢!
我話我打算叫馮小姐放前2後8, 因為臨生之前起身番工好辛苦, 所以想打算叫佢咁放, 老闆話睇佢都唔會生第二個架啦, 如果佢想放前0後10都尤得佢喎~ 只要我想點就點! 馮小姐去睇過d乜姑物姑話佢會早產, 所以我要度一度先同佢講下!
另外, 我同老闆講, 馮小姐出口術, 想放產假嗰時好似我咁係屋企做嘢, 而我估計馮小姐可能想好似我咁出full paid! 老闆話佢屋企環境唔係咁好, 如果佢想出咪比佢囉, 都係幾千蚊啫, 又唔係多!
一聽到, 我就真係覺得一個迷! 原來我老闆係一個咁嘅人, 係人係鬼話想點佢都話好! 我放假就做到隻狗咁, 佢放假唔使做就有5/5!
冇錯, 我放產假老闆買左好多補品比我, 呢到已經補番數, 但係呢個馮小姐諗埋d縮數就想攞full paid, 都唔係全心諗住幫我! 呢到我條氣有小小唔順囉!
老闆話, 我點做佢都冇問題, 但係如果老闆講都出口話佢屋企經濟能力唔好, 咪當係我自己比馮小姐嘅人情比埋佢, 如果我都唔比, 就顯得我好小家!
.........不過, 如果比埋佢, 我條氣真係唔係好順囉!
1)由頭到尾, 馮小姐都冇講過話佢要攞嘢番屋企做, 佢只係講佢有個software, 放假時可以係屋企搖控公司個電腦!
2)而且馮小姐又冇同我講過出糧嘅任何嘢
如果人地都冇提出任何有關嘅嘢, 我就自己送上門, 會唔會好Q戇居呢!
我答你, "會"
回覆刪除佢唔自己出聲, 你真係要忍住呀!
佢要求先, 你先再同佢傾囉.
[版主回覆10/01/2010 22:25:00]其實我係唔會先同佢講囉, 因為我真係唔會咁戇居!
因為佢又冇真正咁同我講過, 所以我係唔會出聲先囉!
你睇下到時佢會唔會得閒或有心情搖控部電腦先算啦,佢呢啲咁嘅人,你仲信佢?做咗嘢出黎睇先啦。咁你又要諗下,放咁多個星期假,如果佢响屋企搖控電腦一日,你又要比full paid喇喎,烚戇
回覆刪除[版主回覆10/02/2010 15:56:00]我放過產假, 知道係咩一回事, 不過我講過比佢聽到時佢會好唔得閑, 但係佢話佢應該唔會, 佢話會好多人幫佢喎~ 不過, 佢洗一條菜都洗咁耐, 我唔相信佢會好得閑囉~
同埋, 公司咁少嘢做我都仲等佢去做, 未免太過份卦, 而且有D嘢係急要即刻做, 我等佢唔切囉! 仲有, 佢話佢可以搖控做公司嘢, 但係都要我同佢開左佢個腦佢先可以做! 我唔想幫佢做咁多嘢, 然後先叫佢做嘢囉!
佢諗埋D縮數, 我跟本就唔想理佢!