2010年9月10日 星期五

唔係親生就真係唔同d!

馮小姐"個女"已經係八月廿幾号搬番番去同佢地住, 經過呢兩個幾三個星期嘅相處, 我都冇聽過佢地暫時有d咩大問題!

 

佢個女今年啱啱千中一, 所以我問馮小姐佢個女有冇唔肯比d工課佢檢查/睇! 馮小姐聽到我咁講就有小小愕然, 佢答我佢冇喎, 而且都冇諗過!

 

我當時第一時間嘅感覺就係: 唔係親生, 就真係唔同d! 冇媽媽嘅小朋友真係賤d!

 

我同馮小姐講, 佢地今年升中一, 應該多d關心佢地, 因為咁大嘅轉變, 唔知佢地識唔識去handle, 無論心靈上同功課上, 我地做大人都應該要去了解同關心...........

 

不過, 馮小姐好似冇乜反應, 只係話佢都唔識, 教唔到d咩, 可能都會比佢去補習喎!

 

去到呢一刻, 我諗起梓祐, 因為佢都係一樣啦, 同樣兩個老豆以為呢個女人好錫自己個仔/女, 但係佢地跟本都唔知呢d女人, 只係做緊一d好表面、好皮毛嘅嘢, 如果真係真心對個小朋友好, 跟本就唔會咁..........

2 則留言:

  1. 睇佢第時識唔識教自己嗰個,唔識教?無讀過書架?
    [版主回覆09/13/2010 11:17:00]所以咪就話囉, 唔係親生就真係唔同d囉~

    回覆刪除
  2. 呢D係唔想教而唔係唔識教囉~
    [版主回覆09/16/2010 14:27:00]唔想! 唔想!

    回覆刪除