http://www.youtube.com/watch?v=FgoPISrXfdI
呢個滕滕豬而家就成日學我地, 學我地咳, 學我地打乞痴, 同埋學我地打喊露!
打乞痴仲要好似我地咁彎起條腰同手遮住個口先打喎, 真係頂佢唔順~
呀B又係咁, 好鍾意學我地咳同打噴嚏, 但學得冇滕滕咁似, 連動作都學埋, 哈! 我地要小心D行為舉止喇, 佢地抄到足一足...... [版主回覆09/07/2010 10:25:00]係呀, 以後真係要小心d喇!
你唔好係滕滕面前做啲粗魯動作喇,如果唔係學晒呀,哈哈哈[版主回覆09/07/2010 10:27:00]最粗魯嗰下都係打佢嗰下啦! 不過, 講嘢就真係要小心d喇, 因為有時我忍唔係好住............
咁我又唔信佢而家識講 !@#$% ^&*()囉[版主回覆09/07/2010 11:32:00]佢而家都未肯學講嘢, 又何來識XWYZ呢! 不過都係唔好講為妙, 費事一陣又懶我!
呀B又係咁, 好鍾意學我地咳同打噴嚏, 但學得冇滕滕咁似, 連動作都學埋, 哈! 我地要小心D行為舉止喇, 佢地抄到足一足......
回覆刪除[版主回覆09/07/2010 10:25:00]係呀, 以後真係要小心d喇!
你唔好係滕滕面前做啲粗魯動作喇,如果唔係學晒呀,哈哈哈
回覆刪除[版主回覆09/07/2010 10:27:00]最粗魯嗰下都係打佢嗰下啦!
不過, 講嘢就真係要小心d喇, 因為有時我忍唔係好住............
咁我又唔信佢而家識講 !@#$% ^&*()囉
回覆刪除[版主回覆09/07/2010 11:32:00]佢而家都未肯學講嘢, 又何來識XWYZ呢! 不過都係唔好講為妙, 費事一陣又懶我!