2010年9月4日 星期六

一次過喇~

今日亞妹入嚟探我地, 可能成個幾月冇見, 滕滕初初都有小小驚驚地~ 不過, 玩左一陣就更係冇嘢, 而且癲左啦!



夜晚我地去左元朗有個舊同事開嘅日本餐廳食飯!




因為順便一次過慶祝生日呀! 老公就8月生日, 亞妹就9月, 搵個中間位慶一慶佢, 唔使又再要搵時間再食多次, 因為而家有左滕滕, 就係唔係成日有時間出嚟!



以前滕滕唔係太重, 我都會單拖帶埋滕滕去街, 但係而家就真係油麻地喇, 因為滕滕真係太重喇! 唔攞車仔跟本就唔知點出, 因為只係滕滕D"架餐"就已經十斤八斤重, 再灰加埋滕滕就一定"NIC"死我! 但係帶埋車仔就上唔到巴士, 咁你話教我點吖!


3 則留言:

  1. 係囉! 如果我要帶呀B出去, 都一定要夾埋老公先得, 次次攞一大袋好似搬屋.
    第一張相, 肥滕滕又出番嚟喇! 我以為佢瘦咗添!
    [版主回覆09/07/2010 10:16:00]我成日都講架, 同佢出襯街, 就好似去"pinic"咁呀! 裝到成個袋都爆晒!!!
    其實佢呢幾個月係瘦左, 因為個人拉高左呀!

    回覆刪除
  2. 揸車咪得囉
    [版主回覆09/07/2010 10:19:00]揸車都係架喇! 不過因為食生日飯, 兩pair人都要ok所以先出嚟, 但係我老公成日都唔得閑, 佢連佢自己屋企做節都要睇個schedule, 唔係時時得, 而且今個月我亞媽又生日, 兩家人又要做節, 邊樹嚟可以仲搵多餘時間食多次呀!
    再搵時間食多次, 我就比我老公話我架喇!

    回覆刪除
  3. 你老公好忙呀
    [版主回覆09/07/2010 11:34:00]所以有時我都係到嘈佢架! 嘈得多, 佢一陣會話我唔比佢OT, 一陣又話我好control晒佢d時間, 又一陣話我佢冇晒自己d時間, 九十幾樣嘢話我!

    回覆刪除