尋晚唔知係唔係滕滕玩得crazy過頭, 佢居然係兩點幾同四點幾都醒左, 仲要一見到我起身就要抱!
佢第一次醒, 我一抱佢上手, 其實佢都即刻合埋眼想去瞓番, 而第二次都係咁, 不過我尋晚實在太眼瞓, 而且仲想去廁所, 所以佢未瞓著我就已經放抵佢! 不過, 今次唔知仲咩事, 滕滕唔肯比我走, 所以我唯有抱住佢去廁所!
番到房, 唔知點解我真係好唔想抱住滕滕, 因為我真係好眼瞓又好攰, 所以我將佢放左係我隔離!
呢個曵豬, 就算佢幾曵扭唔肯瞓, 但係一放係我床, 佢就會即刻收聲, 而且仲會自己瞓, 所以就比佢一次咁多啦~
今日同朋友講起尋晚嘅情況, 佢話其實如果我老公番通宵, 比個囝同我瞓都冇咩問題, 因為可以親子! 如果唔係, 點解佢地嗰代對亞媽咁好, 反而而家d什麼80/90後大部份都唔識唔知道咩係孝順喎!
我諗下諗下, 好似老公咁, 佢都好錫佢亞媽, 而且佢有時都仲同我講以前同亞媽瞓, 一路瞓佢亞媽就一路同佢抓背脊! 就係呢d回憶, 直到今時今日老公都仲有記憶!
所以我諗諗下, 係唔係可以有時比滕滕同我一斉瞓呢?! 因為我都好想佢有呢d咁嘅回憶!
haha~呢個情景我晚晚都會發生,吉仔激喊都好,一抱佢去我張床就即刻收聲,之後佢就會好乖咁攬住訓覺,所以我覺得間唔中一齊訓下都好既,你訓起個仔隔離望住佢訓,佢訓訓下又會攬住你果下,真係冇得頂~
回覆刪除[版主回覆09/10/2010 17:41:00]我都試過一下瞓下午覺, 佢欖住我嗰一下真係冇得頂!!!
所以我諗諗下都想比佢有時同我瞓下
我細個爹地媽咪都無同我瞓架,得個湊我嘅阿姨同我瞓囉
回覆刪除所以睇電視時,一做廣告,我就衡入爹地媽咪間房瞓,聞一聞佢地遺留係張床嘅氣味...
[版主回覆09/11/2010 17:11:00]因為滕滕一飲完支奶(夜奶), 佢就會好似我post 上去FB個video到, 個頭係咁"質"落我地個枕頭到, 可能佢同你一樣, 都想索下我地d味道............