2010年9月16日 星期四

又進步左囉!

因為滕滕包住條尿片焗, 成日抓到一粒粒, 所以我8月尾下令要同滕滕介片, 到左今日, 個工人同我講, 滕滕一起身, 就自己要除片, 可能佢已經覺得冇左條片片係一件爽事喇!


而家滕滕已經唔止一次自己行埋去攞起個屎塔蓋話要VV喇, 但係當然佢更係仲會有時唔記得左啦~ 而且係中午瞓覺時, 已經有幾次冇痾尿係條片到喇, 所以, 可能, 佢已經開始識control已經瞓覺時唔痾VV喇!


不過唔緊要, 慢慢嚟, 媽me又唔係要你即刻得! 只要你有進步, 我就知道你係有努力喇!


 


 


2 則留言:

  1. 努力呀滕滕~~~
    [版主回覆09/17/2010 13:57:00]係呀, 努力!

    回覆刪除
  2. 好醒呀!
    [版主回覆09/17/2010 13:58:00]都唔可以講話係醒, 因為呢D都係成長過程, 希望可以一步一步嚟啦  !

    回覆刪除