http://www.youtube.com/watch?v=FgoPISrXfdI
我都唔明, 仲咩滕滕而家瞓覺都周身痕架!
一係就頭痕, 一係就頸痕, 一係就腰痕, 一係就眼痕, 一係就大肶痕, 一係就腳痕, 而今晚就輪到PAT PAT痕!
我一路同佢抓個PAT PAT, 我就覺得我好似係到彈緊結他, 因為我左手欖住佢, 右手就好似彈結他咁一下一下!
抓痕好舒服架[版主回覆09/27/2010 12:31:00]咁都係同一個位置啫, 佢而家日日唔同地方! 我老公同細佬以前都係要亞媽抓背脊先瞓得著, 但係佢就天天新款, 攪到我晚晚見到就忍唔住笑 !
抓痕好舒服架
回覆刪除[版主回覆09/27/2010 12:31:00]咁都係同一個位置啫, 佢而家日日唔同地方! 我老公同細佬以前都係要亞媽抓背脊先瞓得著, 但係佢就天天新款, 攪到我晚晚見到就忍唔住笑 !