真係唔知幾時先可以一樣一樣咁整完!
滕滕出世係醫院影嘅相, 而家先攞出去過膠! 成年幾, 終於都過左喇!
醫院比左本書仔, 其中有一頁係印左滕滕出世對腳架!
而家一對起, 嘩~ 幾豬呀! 個身又唔係好肥, 手肶又唔係好肥, 唯獨係雙腳肥到呢~
而家叫佢聞下雙隻腳嗅唔嗅, 佢就走去嗅下, 有時自己聞完仲比我地聞下~ 哎! 真係冇之前細個咁嗅呀!!!
上個星期, 我已經發現左! 原來滕滕套睡衣好好索架!!! 尋晚臨瞓前, 老公見我聞完滕滕d衫就問我咩味, 跟住就佢又走去聞! 仲有之前, 叫滕滕執好d玩具先好瞓, 佢就續個公仔又走去聞幾下先放番佢落柜
!
原來成家人都傻架!!!
哈哈,成家都鍾意聞嘢,不過我諗只限聞滕滕
回覆刪除[版主回覆09/16/2010 13:02:00]都唔係架..........滕滕未出世, 我老公成日都攞我隻腳嚟聞架...........我又好鐘意聞我老公個頭、耳洞架.............
咁先係一家人嗎!
回覆刪除[版主回覆09/16/2010 14:28:00]唔夠嗅都唔去索!!!