2010年9月16日 星期四

體格檢查

啱啱同滕滕去完健康院做體格檢查, 大部份發展都OK, 只係講嘢就差左小小!


姑娘話, 其實我地都唔使太擔心佢講嘢, 因為有D BB都成兩歲半先開始, 滕滕只不過比起其他小朋友所識講嘅單字少左D啫!


我問姑娘有關語言障礙嘅問題, 姑娘話語言障礙冇咁早可以知道, 不過如果小朋友有呢D問題, 佢嘅理解力都會差D! 嘩~ 一聽到呢句, 都安心D, 因為滕滕而家大部份都知道&明白我地講乜, 所以佢理解力一D都冇問題!


係姑娘問我嘢其間, 滕滕掉左D積木幾次落地, 而我就第一時間叫佢唔好再掉喇, 如果唔係打打架! 係呢個時侯, 姑娘話叫我唔好成日都講打打喎, 因為我講打打多過講媽媽, 可能佢第日識講打打, 都唔會講媽媽喎   ! 姑娘話, 如果佢第日咁樣掉D玩具, 可以攞走D玩具唔比佢玩, 等佢知道掉左之後嘅後果就係冇得玩, 咁整下整下佢地就唔會掉架喇!


仲有姑娘話, 要係兩歲到, 就要同佢戒剩一餐奶, 而且最好戒夜晚嗰餐, 因為會比較容易戒夜晚條片! 同埋, 兩歲之後, 就要食我地食嘅嘢, 餐數都最好要同我地一樣, 只係朝早兩餐之間, 同埋TEA就可以食小小餅餅/包包! ..........E, 咁我地咪可以好快一斉去旅行囉  ?!


係兩歲前, 姑娘話佢要開始要學習日常生活嘅物品喇, 例如枱、椅、筆、碗、叉、匙羹之類, 而且仲問我屋企有咩玩具, 問我有冇買煮飯仔比佢喎~ 煮飯仔? 乜唔係女仔玩嘅咩? 姑娘話, 買煮飯仔比佢玩, 係等佢學下碗、叉、匙羹呢一類用品喎~ 而且可以等佢地練下力, 扮下切嘢咁!  所以又有機會比我買玩具比滕滕玩喇  !


一陣, 就要同滕滕去打半歲針&水豆針喇! 今時唔同往日, 以前打針痛都唔知咩事, 今次去唔知會點呢???


 


5 則留言:

  1. 一日係佢耳邊講百幾次媽媽媽媽媽媽媽媽...................................佢一定識講
    [版主回覆09/18/2010 11:53:00]我話比你知吖, 我已經日又講, 夜又講, 日抖打番去同佢傾電話又講, 夜晚番到去又講, 老公又叫佢講, 工人又叫佢講...........
    個口講到嗅嗅地都講...........

    回覆刪除
  2. 不如錄首歌只係唱"媽媽",咁會唔會好啲呢?
    [版主回覆09/20/2010 21:54:00], 咁就要我自己錄喇!!!

    回覆刪除
  3. 我成日都話打熙熙架, 佢都一樣識講媽媽, 我覺得唔關事呀, 只係滕滕未ready講媽媽之嗎~
    [版主回覆09/20/2010 21:54:00]我覺得係滕滕發唔到音! 因為佢一見到我, 都係講"爸"!

    回覆刪除
  4. 我尋日都見到, 我估佢係喉嚨d肌肉未ready好!
    [版主回覆09/21/2010 12:25:00]希望可以快d啦!

    回覆刪除
  5. 咁梗係自己錄啦=.=,聽歌仔易記啲呀
    [版主回覆09/21/2010 12:25:00]我覺得佢唔係記唔到, 只不過係發唔到音咋! 因為我有時一番到屋企, 滕滕一見到我, 就叫我"爸"喇~

    回覆刪除