2010年9月6日 星期一

都未見過有人7得咁交關~

上個星期五, 份單已經交左去集友押匯部到交, 不過, 今朝一早收到集友個電話, 話我地填嗰份collection form係舊format, 唔接受喎, 而且銀行話由7月開始打電話比老闆娘, 通知佢如果係分行嘅話, 可以帶d form 番嚟公司喎, 不過打到今時今日都打唔到!

 

真攪笑 1 : 有乜奶油, 7月打電話打到而家, 都唔check下電腦個record, 睇下個no.有冇錯, 冇可能打兩個月到搵唔到佢啦, 生意人喎, 有咩生意人係會唔聽電話架?????

 

真攪笑 2 : 有冇一間銀行, 明知個客係老闆嚟, 都叫佢帶d form 番公司呀??????

 

真攪笑 3 : 上次已經打去嘈過話有L/C到, 就直接通知L/C裏面嗰個電話, 而且又再同佢講多一次, 嗰個電話係直接搵到我, 咁又有乜奶油, 打老闆娘個電話打唔到, 就唔打比我呀!

 

真攪笑 4 : 老闆娘一個星期到去分行兩三日, 又有乜奶油, 押匯部叫分行通知老闆娘又會通知唔到? 即係自己分行有事, 就可以搵到? 另外部門叫幫幫手, 就打錯電話呀???????

 

所以今朝馮小姐一早接左個電話, 話要我地download張新form出嚟, 填過再submit比佢地, 等老闆番嚟簽左名, 食完飯, 就出去直接上集友押匯部交單喇!

 

不過, 3點鐘左右, 馮小姐打比我, 講左一個仲好笑嘅笑話比我知! 就係..........佢download左份form, 係BOC, 唔係集友!!! 一聽到, 我就已經抓頭, 仲咩去集友交單, 同我講左BOC d嘢! 原來今朝集友條友打嚟同佢講, 話叫佢自己上網download 份新form 嗰時, 唔知仲咩條友叫佢入BOC到download, 所以佢就聽人講, download左 BOC份form喇!

 

我一聽到馮小姐咁講, 我就已經問佢, 仲咩佢唔問集友嗰條友, BOC同集友d form 係唔係共用架, 雖然都係中支集團, 乜form 都可以咩?! 跟住馮小姐答我, 佢唔知喎, 條友叫佢download 咁佢咪download囉, 佢冇諗起喎!..............哦! 我明喇, 原來係一個"7"字!!!

 

有乜理由唔問清楚架, 明明交單去集友, 仲乜叉叉又關BOC事呀, 條友咁講, 你都問下吖! 個腦都唔知生係邊到架!!!

 

結果, 要我填過張form, 即刻出去奧海城交!!! 頂佢個肺吖!!!

2 則留言:

  1. 7成咁呀...9把幾火夠唔夠呀?
    [版主回覆09/08/2010 10:29:00]跟本本身我都唔係想講九把幾火, 因為跟本就係把九幾火先啱!!!

    回覆刪除
  2. 比我就發爛渣叫銀行個邊自己攪掂返喇
    [版主回覆09/08/2010 10:56:00]唔可以囉~
    因為 1. 係馮小姐同我講集友條友叫佢上BOC嗰到download, 但係我又覺得嗰條友點可能會講左係BOC呀, 因為你係嗰間公司做, 都唔會講錯自己個公司名啦, 唔怕比人小咩! 所以我跟本就唔係好信馮小姐講!
    2. 當真係可能嗰條友講錯左, 咁馮小姐都比小小sense, 問下人地d form 係唔係可以共用吖!
    3.再者, 咁我地真係錯左份form 嘛!

    回覆刪除