2010年9月1日 星期三

我怕你嘔呀~

呢個滕滕, 我都唔知佢仲咩為食成咁樣!


你係我個肚到, 我已經都唔係就住食嘢架啦, 又冇不停咁食, 只不過係比平時份量多小小, 食多一兩餐小食啫~


我都唔明, 仲咩你一見到我地食嘢, 就即刻要食埋一份呀?! 就算啱啱食完飯冇幾耐, 你都可以照食可也, 成個叉燒包食晒, 仲要食埋腸粉! 你真係冇咩係唔啱食囉!


你食完晚番, 到我放工番嚟食飯, 你又要行埋嚟! 我放工買包包, 買蛋糕番嚟比你第日下午食, 你一見到就又要食!


你把口已經冇停過架啦, 下午已經有tea time食粉粉, 跟住就又有水果, 都冇停過, 夜晚又要食埋我地食嗰d餸, 跟住比你見到包/蛋糕又要食埋, 仲要下下"her"住要食, 好似好餓咁!


究竟你係為食定係唔知飽呀??? 冇奶油你唔知飽囉, 因為食飯你都係食晒一碗之後你就洒手寧頭,  咁即係飽啦, 但係食完飯你又可以食其他嘢喎~?!


嘩~ 你食咁多, 我真係怕你飽到嘔呀~!!!


3 則留言:

  1. 肯食野唔係好咩? 有d小朋友叫佢食飯,仲慘過乜架喎.
    or 妳驚佢過肥吖?!!
    [版主回覆09/02/2010 22:29:00]佢真係食好多嘢架, 我怕佢食济左呀~
    佢成碗飯食晒, 跟住都可以食晒成個叉燒飽, 跟住仲有腸粉呀!!!
    好恐怖, 我怕佢食得多過頭呀!

    回覆刪除
  2. 佢唔揀飲擇食你已經好安樂啦
    [版主回覆09/03/2010 11:51:00]而家都有喇, 我比西瓜佢, 佢唔肯食呀!

    回覆刪除
  3. 除咗滯之外, 咁樣食野法, D牙仔會好容易蛀晒喎~
    [版主回覆09/03/2010 11:51:00]好彩我地早晚有同佢刷牙囉~

    回覆刪除