2010年9月24日 星期五

乜原來你識架, 早講吖~!

第一次同滕滕啜鼻涕, 就係係上個星期日夜晚, 食左幾日藥滕滕仲有小小鼻水、鼻塞, 咁少不免都仲會再同佢啜多幾下!


原來啜鼻涕真係一個挑戰, 幫滕滕啜左第一次之後都覺得好似冇咩特別, 同老公嗌交有時都會喊到鼻涕都流晒出嚟, 跟住就自己唔多唔少都食番小小(好似好核突  ), 所以啜佢D鼻涕其實同食自己D鼻涕都係差唔多!


不過, 當第二次又再嚟嗰時, 個心又定左一定先去啜, 因為原來又要再比膽自己再嚟多次!


同追月嗰日同老公講, 滕滕仲有鼻水呀, 又有鼻塞, 想睇多次醫生但係又唔開, 第日放公番嚟就要同佢去睇多次喇! 話口未完, 滕滕D鼻水又流左出嚟喇!


我睇住老公攞張紙巾行去滕滕到, 跟住就叫滕滕"FREE"喎! 哎呀, 滕滕居然識呀!!!  雖然未可以好似我地大人咁咁大力, 但係佢原來識"FREE"鼻涕呀!!!


早講吖! 唔使下下同佢啜嘛, 有時叫佢自己"FREE"下都好吖!!!


2 則留言:

  1. 滕滕真係好叻仔!!!只係講野差少少之嗎, 每人都有唔同嘅長處, 媽媽你唔好咁介意滕滕仲未識叫你喇~
    [版主回覆09/26/2010 22:08:00]其實我再三諗下, 可能佢平時真係好少聽到中文, 因為我開D歌他比佢聽, 全部都係英交, 睇D DVD又係英文, 基本上只係我、老公同工人同佢講中文!
    但係又好矛盾, 因為我又唔想比佢睇咁多電視喎~

    回覆刪除
  2. 真係好核突, 你話母愛幾偉大呢!
    換轉男人實唔會.
    滕滕真係好叻仔. 
    [版主回覆09/26/2010 22:11:00]啜完之後, 其實覺得佢D鼻涕咪同自己嗰D一樣! 我第一次仲自己吞埋! 不過再嚟啜第二次嗰時, 我都停左1秘到先嚟!
    我冇問我老公會唔會, 我今晚都問下佢先! 你又問下你老公肯唔肯吖! 

    回覆刪除