2010年9月8日 星期三

多謝張雪球!!!

以前覺得上網識朋友好危險, 原來其實都唔係, 因為起碼我都識到d好嘅朋友!

 

朋友唔使成日搵, 最緊要都係有心!

 

幫張雪球買左D甲油, 佢就又送左3盒 Trim-EC比我! 佢真係有心!!!

 


 

比起識左十幾年嘅人都不如! 因為識左十幾年都唔代表有心! 甚至乎係唔係朋友嘅關係都未可以肯定到.............

3 則留言:

  1. 唔洗客氣,我都係借花敬佛啫~~~
    [版主回覆09/09/2010 14:33:00]我一陣開嚟飲試下!~

    回覆刪除
  2. 你地都幾開心喎! 上網識到朋友真係一個緣份嚟.
    [版主回覆09/09/2010 16:21:00]都真係好開心架, 可能識到做到朋友!
    所以我同你都幾開心吖  !

    回覆刪除
  3. agree onon 講 : 上網識到朋友真係一個緣份
    我哋班 牛 MA 牛 B 都係响 BLOG 到識,真係好開心可以同你哋做朋友 ^^
    [版主回覆09/10/2010 22:54:00]大家咁話 ! 大家有D咩嘢又可以交流下, 又可以吹下水嘛~

    回覆刪除