2010年9月12日 星期日

又要比個叻你喇~

我唔係只係成日鬧人咁惡嘅, 如果做啱左, 我都會比個good 你嘅!!!


今日滕滕值得一讚, 就係佢無啦啦自己行埋去個屎塔到, 攞起個蓋, 話比我知佢想VV!


如果, 以後你都係咁就真係very 乖乖喇~


 


2 則留言:

  1. 梗係唔好以後都係咁啦,要等到自己識去厠所至講以後呀~~~
    [版主回覆09/13/2010 11:19:00]佢而家都仲未肯係個屎塔到痾C呀!

    回覆刪除
  2. 佢唔鍾意呀?
    [版主回覆09/13/2010 14:23:00]可能係卦 , 又可能佢地去到呢個階段係咁架?!

    回覆刪除