2010年9月17日 星期五

雙針~

今日同滕滕打埋兩支針, 一支係5合1, 另外一支係水痘針!


果然不出我所料, 一打完就咋晒型, 好可憐咁望住你喊話比你知佢好痛, 不過一放左粒糖落口, 就已經收晒聲喇, 你話佢幾為食呢~


打完呢次針, 我想轉DR, 因為雖然呢個DR年紀比較大D, 可能經驗多D, 但係佢好似冇咩講, 唔係我想像中咁鐘意小朋友嗰種! 佢雖然事後有嚟問下滕滕有冇發燒, 有冇咩特別, 但係唔知點解, 呢個DR 唔係我想像中咁好!


原本好想去探我接生嗰個DR FAN 架, 但係佢咁啱放假去左旅行, 所以我都好失望!


打完針, 就去同亞媽食生日飯喇~ 朋友話歲半支針好痛喎, 佢個女打完之後就乖左3日, 但係滕滕都唔係嘅, 佢簡直似叉爆電咁, 今晚簡直曵到飛起, 仲要冇乜係坐定過, 攪到我眼都暈, 起勢咁叫, 又起勢咁係抓, 又起勢咁攪!  我係到諗, 係唔係支針有興奮作用架, 如果唔係滕滕點解好似痴左線咁架!!!


1 則留言:

  1. high咗嘢,哈哈哈
    [版主回覆09/18/2010 11:54:00]似囉, 從來都冇試過咁架!

    回覆刪除