2010年9月9日 星期四

嫲嫲錫晒你~

我而家好少去梓祐到喇, 因為唔想見到d 乞E! 最多有時約下佢地出嚟見面!

 

不過嫲嫲真係好錫我同滕滕, 耐唔耐就過嚟睇滕滕, 好似就嚟中秋咁, 嫲嫲就過嚟比利是滕滕買燈籠! 其實我都話唔使喇, 不過嫲嫲話佢年年都有比利是佢地(佢D孫)買燈籠, 所以冇奶油滕滕冇喎! 嘩~ 聽到幾warm呀, 因為嫲嫲都當滕滕係佢個孫咁呀!

 


 


 

其實嫲嫲咁好, 我都唔明點解個乞E成日都頂喉頂肺頂住嫲嫲! 佢係唔係唔會老架, 定係佢唔介意佢第日老左冇人理佢呀!

 

嫲嫲要求都唔係好過份啫, 佢唔介意個乞E點對佢, 只係想佢對梓祐唔好咁衰啫~ 梓祐以前細個, 當然唔知亦都唔覺得個乞E有咩問題啦, 但係早嗰兩三年, 梓祐都已經有佢自己思想, 知道發生咩事, 都明白唔係嫲嫲過份偏激喇! 不過算啦, 只要梓祐而家讀好D書, 第日大個, 就可以有佢自己嘅自由喇! 因為佢都易明白&知道係要接受現實係一個咁嘅家庭裏面長大, 而家唔到佢撰!

 

嫲嫲! 你記得活得要健健康康, 我仲有排搵你去飲茶架!!!

5 則留言:

  1. 唔明呀, 嫲嫲係你阿嫲???乜野" 嫲嫲都當滕滕係佢個孫咁呀! "???
    [版主回覆09/09/2010 22:25:00]呢個嫲嫲唔係真係滕滕個嫲嫲, 即係唔係我奶奶!
    呢個嫲嫲係我姨甥仔個嫲嫲嚟, 其實我地一D關係都冇, 只不過因為佢係我姨甥仔個嫲嫲啫! 以前我成日去我姨甥仔到, 咁我姨甥仔係佢嫲嫲湊大, 所以呢個嫲嫲, 我都當正佢係我嫲嫲囉!
    由我未有, 有左, 生左, 直到而家, 嫲嫲都對我好好, 我坐月佢又成日過嚟整嘢比我食, 又教我好多嘢, 所以我好錫佢, 佢都好錫我! 我奶奶都冇對我咁好呀!!! 

    回覆刪除
  2. 明晒喇~
    呢D咪就係緣份囉~
    [版主回覆09/10/2010 11:59:00]係囉~

    回覆刪除
  3. 得閒要同嫲嫲多啲飲茶呀
    [版主回覆09/10/2010 12:01:00]嫲嫲好識做架, 佢成日唔想我用錢, 所以佢唔會成日應約, 佢有時話佢要去睇大戲, 有時話要搭平巴士去遊車河!
    所以過時過節, 我都會買嘢比佢食, 佢同梓祐番大陸玩我又會比小小錢佢地去玩! 就係因為咁, 嫲嫲就更加唔想我洗咁多錢囉~

    回覆刪除
  4. 嫲嫲真係好...
    [版主回覆09/10/2010 14:13:00]真係好好架!!!

    回覆刪除
  5. 呢個老人家真係好有心
    [版主回覆09/10/2010 22:57:00]所以我都好錫佢囉~

    回覆刪除