2010年9月14日 星期二

嗱~ 唔係我教, 唔好賴我呀~

呢條滕滕, 而家一跌襯、撞襯、整襯, 就第一時間咋嬌喊住嚟話比你知佢邊到痛痛!


好啦, 痛咪痛囉, 最多都係同你呵番啫~ 但係當你同話同佢呵番嗰時, 條友仔就順便話埋比你知, 邊到整到佢, 仲行埋去打嗰個位喎~


喂~ 你自己唔小心整到啫, 關嗰到咩事先? 我都冇教過你去打打整襯你嗰到, 邊個教你要打打佢架???


 


5 則留言:

  1. 細路個個都係咁架,我個妹細個時都係咁架
    [版主回覆09/15/2010 12:22:00]但係佢地仲咩識去打呢? 我梗係凝住有人咁做過佢先會咁做, 可能係我亞媽.......我老豆........都唔定!

    回覆刪除
  2. 因為曳要打,佢撞埋啲嘢到,就係佢地曳囉,曳就要打囉
    [版主回覆09/15/2010 14:15:00]吓? 咁即係如果係我撞到人, 咁我咪要打人???

    回覆刪除
  3. 你試下比佢撞下,睇下佢夠唔夠膽打你~~~
    [版主回覆09/15/2010 14:24:00]咁佢一定唔夠薑喎!

    回覆刪除
  4. 咁咪係囉,所以唔會打人囉

    回覆刪除
  5. hahahhahah......咁都得
    [版主回覆09/16/2010 14:42:00]應該都係D老人家咁樣做過啦, 如果唔係, 佢點會識咁做啫~
    仲有兩個月就大日子喇, 緊唔緊張呢~?!

    回覆刪除